mijn forumleden negeerlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
?? Waarom een speciaal topic over dit onderwerp?? Je kan niet eens hun tekst lezen wanneer ze eenmaal “negeert” ...
Zie onderstaande quote van een eerder bericht van mij in deze discusie ...

Negeer, noem 's een naam, 'ron van sommeren'. Je ziet dan nog wel dat die *&$#! gereageerd heeft maar de feitelijke tekst is ingeklapt. Klikje op 'bekijk dit bericht' en je ziet alsnog de onwelriekende onzin die die *&@!!! heeft geschreven.

... “of is mijn inschattingsvermogen zo verdomd goed”, ik lees hier alleen een “overschattingvermogen in eigen kunnen/waarde”, waarom trouwens maar 18 leden en niet gelijk het MBF ledenaantal min 1, als je toch alleen maar van een eenzijdige discussie houdt.
Per, hold your horses, ik op mijn beurt haal uit jouw bericht dat je de ;)'s in mijn bericht over het hoofd hebt gezien. En ik heb mijn criteria voor de negeerlijst al gegeven, het niet met mij eens zijn in een discussie valt daar niet onder. Het gaat om gedrag hier op het forum jegens mij. Er staat trouwens ook iemand op mijn lijstje die zich onbeschoftheid jegens iemand anders meende te kunnen permiteren.

Eigenlijk zou je iedereen met een niet 'normale' gebruikersnaam moeten negeren.
Hoewel ik ook een grote voorkeur heb voor echte namen, is dat wel erg drastisch Hans Meij :)

Ron, ik neem aan dat je (gniffelend) mee zit te lezen. Al potentiele kandidaten voor je lijstje gezien? ...
Eén is weer in genade aangenomen (ziet, er is hoop), en één met ferme zwier op het lijstje beland. Netto resultaat is dus nul. Nu gaat iedereen teruglezen wie die twee nu zouden kunnen zijn. Misschien zijn er wel mensen die geen oog dicht doen van de zenuwen deze nacht.

... Kijk ik naar de maancyclus en constateer dat het de 15e volle maan was. Het schijnt dat bij volle maan bepaalde mensen hinder ondervinden van deze cyclus. :rolling: ...
Vandaar die hevige haargroei opeens. Of zou het PMS zijn geweest?

... geef de TS een ban van een jaar wegens uitlokking.
Waarom? Ik heb geen enkele naam genoemd?

Eigenlijk mist er nog een knopje, waarmee je een compleet draadje kunt negeren :???:.
Lijkt me zinvolle aanvulling.

Laatst bewerkt:
Zeg nu niet hezikiaans gaan zitten quoten he, anders kom je op mijn negeerlijst! :)

Dat krijg je als je een dag lang niet je forum-shot krijgt/neemt. Ik ben er nog niet uit wat prettiger is, quotes verzamelen en beantwoorden als hierboven of elke quote in een eigen bericht.
'Hezikiaans', die uitdrukking komt vast en zeker in de nieuwe uitgave Van Dale. Copyright van Corrien als ik me niet vergis.

@Ikemastah
Fan van Asterix en Obelix?

Laatst bewerkt:
Volgens mijn bescheiden mening is t tijd om die hoed s ergens anders te stoppen Ron .
Sta ik nu op je lijstje ??

Eerlijk gezegd zou zo'n negeerlijst voor mij helemaal niks zijn. Daarvoor ben ik veel te nieuwsgierig. Ik zou dan stiekem toch elke posting gaan zitten lezen. Het zelfde zou gelden als er negeerdraadjes zouden komen en ik moet er al helemaal niet aan denken om hele delen van het forum te gaan negeren. Die laatste optie schijnt er te zijn, maar ik wil beslist niet weten waar!

Nee, ik wil letterlijk alles weten, wat er te leuteren valt op dit forum. Helaas ontbreekt mij daarvoor de tijd, dus ik moet me beperken. Dat vind ik al rot genoeg, dus ik ga mezelf niet treiteren om dan ook nog een stuk voor mezelf onleesbaar te maken.

'Hezikiaans', die uitdrukking komt vast en zeker in de nieuwe uitgave Van Dale. Copyright van Corrien als ik me niet vergis.
Bijna goed. Deze term werd echter het eerst gebezigd door Roel van Essen.

Laatst bewerkt:
Zo oud en dan toch nog zo kinderlijk nieuwsgierig. Ik hoop dat men hetzelfde zegt over
mij als ik die leeftijd heb bereikt! Momenteel moet ik je namelijk helemaal gelijk geven,
veel te nieuwsgierig. Al weet ik niet of mijn aversie van 'extra klikken' het zou winnen van
mijn nieuwsgierigheid. Dat zou namelijk óók best kunnen!

Volgens mijn bescheiden mening is t tijd om die hoed s ergens anders te stoppen Ron . Sta ik nu op je lijstje ??
Sadist, d'r zitten van die scherpe afgebroken puntjes aan.
In een andere discussie zeer zeker wel. Niet in deze discussie, het is het café, daar kan discussie wat robuster zijn.

Laatst bewerkt:
... Nee, ik wil letterlijk alles weten, wat er te leuteren valt op dit forum. ...
Ik lees ook genegeerde berichten. Vroegâg, toen ik nog jong was, zei ik altijd dat ik geen olifantenhuid heb, wel een olifantengeheugen. De negeerfunctie is inmiddels de ondersteuning van mijn geheugen :( ;)

Laatst bewerkt:
Zo oud...............
Als ik een negeerlijst had, zou er nu iemand op staan
angry(2).gif
!!!

Volle maan i.c.m. het vallen van blaadjes ! daar hoef je geen wetrenschapper voor te zijn !

@ Emil, mijn post was niks mis mee, er staat ook een knipoog, en ik heb aan niemand een hekel op dit forum. Sterker, zonder h...k zou het een saaie boel worden.

Nou heren, ik trek de stekker eruit...

Ik heb geen idee wat de Ts er mee wilde bereiken,en ik volg het ook helemaal niet..
De reacties vondt ik pakkend en soms ook confronterend,zonder kwetsend, en of uitdagend te zijn, ofwel eindelijk weer een discussie op niveau.

Echter zie ik nu de boel wel uit de hand lopen,en sluit hem.
Laat ik duidelijk zijn dat dit nu niet als middel word gezien, zo van, ach het staat me niet aan dus verziek ik het draadje , en het wordt gesloten!

Je hoeft niet te reageren, je hebt een keuze.
Ook al kies je er wel voor om een draadje te verzieken, hier kunnen uiteraard consequenties aan vast zitten!
Ik ben wel goed, maar niet gek.

Emil

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back