ron van sommeren
Forum veteraan
Zie onderstaande quote van een eerder bericht van mij in deze discusie ...?? Waarom een speciaal topic over dit onderwerp?? Je kan niet eens hun tekst lezen wanneer ze eenmaal “negeert” ...
Negeer, noem 's een naam, 'ron van sommeren'. Je ziet dan nog wel dat die *&$#! gereageerd heeft maar de feitelijke tekst is ingeklapt. Klikje op 'bekijk dit bericht' en je ziet alsnog de onwelriekende onzin die die *&@!!! heeft geschreven.
Per, hold your horses, ik op mijn beurt haal uit jouw bericht dat je de... “of is mijn inschattingsvermogen zo verdomd goed”, ik lees hier alleen een “overschattingvermogen in eigen kunnen/waarde”, waarom trouwens maar 18 leden en niet gelijk het MBF ledenaantal min 1, als je toch alleen maar van een eenzijdige discussie houdt.

Hoewel ik ook een grote voorkeur heb voor echte namen, is dat wel erg drastisch Hans MeijEigenlijk zou je iedereen met een niet 'normale' gebruikersnaam moeten negeren.

Eén is weer in genade aangenomen (ziet, er is hoop), en één met ferme zwier op het lijstje beland. Netto resultaat is dus nul. Nu gaat iedereen teruglezen wie die twee nu zouden kunnen zijn. Misschien zijn er wel mensen die geen oog dicht doen van de zenuwen deze nacht.Ron, ik neem aan dat je (gniffelend) mee zit te lezen. Al potentiele kandidaten voor je lijstje gezien? ...
Vandaar die hevige haargroei opeens. Of zou het PMS zijn geweest?... Kijk ik naar de maancyclus en constateer dat het de 15e volle maan was. Het schijnt dat bij volle maan bepaalde mensen hinder ondervinden van deze cyclus. :rolling: ...
Waarom? Ik heb geen enkele naam genoemd?... geef de TS een ban van een jaar wegens uitlokking.
Lijkt me zinvolle aanvulling.Eigenlijk mist er nog een knopje, waarmee je een compleet draadje kunt negeren :???:.
Laatst bewerkt: