H
hezik
Guest
oh bij mij heet dat uitstellen. Windows update geinstalleerd en uw computer moet nu opnieuw opstarten.. --> uitstellen... enz enz enz. Uiterst irritant. Ik zou het geprogrammeerd kunnen hebben 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zouden wij allemaal op zijn lijstje staan dan ?? gohh wat rot vind ik dat .
Misschien een knopje waar je je veto kunt laten gelden. 8O :lol:Zullen we die functie gewoon allemaal negeren?![]()
Even het volgende,
Indien er NAMEN, of omschrijvingen worden genoemd die een user, beschrijven, al dan niet fictief of geheel op toevallige wijze,dan gaat deze draad DIRECT op slot.
Danku!
Emil (Mod)
Tsjemig Ferry, ik had je bij mijn vrienden staan maar denk er toch hard aan om je maar te negeren.Gooi hier alsjeblieft een slotje op want het is alleen maar een kwestie van tijd voor er beledigd gaat worden en geef de TS een ban van een jaar wegens uitlokking.
Ben ik nou echt helemaal de enige die op dit forum actief is?
Bin ik no ris de enygste wa hjier nochris wât docht?
Eén is weer in genade aangenomen (ziet, er is hoop), en één met ferme zwier op het lijstje beland. Nu gaat iedereen teruglezen wie die twee nu zouden kunnen zijn.Ron, ik neem aan dat je (gniffelend) mee zit te lezen. Al potentiele kandidaten voor je lijstje gezien? ...