mijn forumleden negeerlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh bij mij heet dat uitstellen. Windows update geinstalleerd en uw computer moet nu opnieuw opstarten.. --> uitstellen... enz enz enz. Uiterst irritant. Ik zou het geprogrammeerd kunnen hebben :P

Wel grappig dat de topicstarter zich van geen kant laat zien in dit draadje hè .
Zouden wij allemaal op zijn lijstje staan dan ?? gohh wat rot vind ik dat .

Ron,

ik neem aan dat je (gniffelend) mee zit te lezen.

Al potentiele kandidaten voor je lijstje gezien?

;)

Wim

Zeker komkommertijd of zo? ;)

Kijk ik naar de maancyclus en constateer dat het de 15e volle maan was. Het schijnt dat bij volle maan bepaalde mensen hinder ondervinden van deze cyclus. :rolling:

261hpjc.gif

Als nou iedereen iedereen op zijn "negeerlijst" zet wordt het een saaie boel, dacht ik zo.
Niemand leest dan uiteindelijk van niemand de postings.......
Snap daarom de functie eigenlijk niet, op een forum mogen (moeten) mensen reageren, dat is juist de bedoeling, toch.
Als dit voor sommigen dan niet in het straatje te pas komt moeten ze dat maar voor lief nemen of anders niet meer op een forum willen discussieren.
In ieder geval niet zoiets doms doen als de personen in kwestie dan maar op een negeerlijst (alleen de naam al.....) zetten.

Ik stel dan ook voor dat Robert deze negeerfunctie dan ook blokkeert of wegdoet, in ieder geval laat verdwijnen.

Jan.

Even het volgende,
Indien er NAMEN, of omschrijvingen worden genoemd die een user, beschrijven, al dan niet fictief of geheel op toevallige wijze,dan gaat deze draad DIRECT op slot.

Danku!

Emil (Mod)

Gooi hier alsjeblieft een slotje op want het is alleen maar een kwestie van tijd voor er beledigd gaat worden en geef de TS een ban van een jaar wegens uitlokking.

Gooi hier alsjeblieft een slotje op want het is alleen maar een kwestie van tijd voor er beledigd gaat worden en geef de TS een ban van een jaar wegens uitlokking.
Tsjemig Ferry, ik had je bij mijn vrienden staan maar denk er toch hard aan om je maar te negeren. :D Je bent al zo lang weg van het forum en HoogTij. :rolling: ;)

Ben ik nou echt helemaal de enige die op dit forum actief is?

:mrgreen:

Bin ik no ris de enygste wa hjier nochris wât docht?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, jij bent de enige, ik ben de enigste!

(hij is enig, zij is eniger, maar hezik is de enigste!)

Eigenlijk mist er nog een knopje, waarmee je een compleet draadje kunt negeren :???:.

Het knopje zit links op je muis corrien! :p Alleen moet je het niet indrukken in plaats van wel als die boven de link naar het niet gewenste draadje komt! :pc:

Ben ik nou echt helemaal de enige die op dit forum actief is?

:mrgreen:

Bin ik no ris de enygste wa hjier nochris wât docht?

Nee jer, ik bin der ek nog wol :cool:

Ik zie alleen het nut niet van dit topic, als je iemand op je negeer lijst wilt hebben moet je dat zelf weten, maar waarom moet je een topic openen om ``even`` te melden dat je 18 mensen negeert? of is het slechts een weg naar de 10.000 posts? *mm , mischien word ik wel nummer 19 op de lijst*

vriendenlijke groeten,

mike

Laatst bewerkt:
Ach je hebt een keuze he?, je hoeft niet te reageren...
Wat????, liever niet als niets zinning hebt te melden, of je je te buiten gaat aan de algemene regels...

Ik kan hem op slot doen, maar daar waar ik bang voor was gebeurde niet, daar waar ik stiekem op hoopte een beetje wel ;)

Eens kijken of we dit vol kunnen houden, of dat het toch dicht gaat...

Ron, ik neem aan dat je (gniffelend) mee zit te lezen. Al potentiele kandidaten voor je lijstje gezien? ...
Eén is weer in genade aangenomen (ziet, er is hoop), en één met ferme zwier op het lijstje beland. Nu gaat iedereen teruglezen wie die twee nu zouden kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back