Mijn gobandit actie camera special met lijnbesturing video

Hoi mensen ik heb een nieuwe video gemaakt met f2b lijnbesturing erin
Pagani productions Best of gobandit action 2011 part 1

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi mensen ik heb een nieuwe video gemaakt met f2b lijnbesturing erin
Ik wil het liefst niet, zoals de amerikanen zeggen, 'rain on your parade', maar hoe ik ook kijk, ik zie geen F2B.
Ook geen -A, -C, of -D
Wel wat mini teamrace, maar dat heeft geen F2 status.
Helaas geen F2 LB, dus...
Verder ben ik er even snel doorheen gerend, want daar kon ik niets interessants vinden....:(

Hee, Boatfreak,
Ik herken dit inderdaad als mini teamrace, maar ik herken de locatie niet en het model ook niet, en de mensen zijn te ver weg om te herkennen. Wie zijn dit en waar is dit? Zijn het Duitse mini teamracers? Zou kunnen omdat je in Limburg zit, want net over de grens zit meen ik een vrij actieve groep LB'ers. Ik ben nog eens ooit wezen mini teamracen in een gigantische voormalige kolenopslaghal in Karken.

Hee, Boatfreak,
Ik herken dit inderdaad als mini teamrace, maar ik herken de locatie niet en het model ook niet, en de mensen zijn te ver weg om te herkennen. Wie zijn dit en waar is dit? Zijn het Duitse mini teamracers? Zou kunnen omdat je in Limburg zit, want net over de grens zit meen ik een vrij actieve groep LB'ers. Ik ben nog eens ooit wezen mini teamracen in een gigantische voormalige kolenopslaghal in Karken.

De film is gemaakt in karken duitsland over de grens bij posterholt en ja het waren duitsers want het was het duits nationaal kampioenschap

Back