Mijn Honey bee will niet hoger dan 1 meter

• Topicstarter Topicstarter Gallas
  • Startdatum Startdatum
G

Gallas

Guest
Hallo iedereen

zoals als in de titel vermeld wil mijn honey bee niet hoger dan een meter
ligt dit aan de lipo batt of aan het motor? of aan heel iets anders

Geef eerst eens wat duidelijkere informatie. wat doet hij precies na hoelang, motorsnelheid nog hetzelfde. volle lipo of lege lipo.

wat heb je al na gekeken:

andere lipo geprobeerd ?
zoals je het zo zegt kunnen er wel 1000 verschillende redenen zijn zegmaar.

honeybee is alleen FP

de honeybee king of CP2 is CP

dus hij is FP

Ten eerste krijg je geen lipo bij een Honeybee, je krijgt een nimh. En ten tweede bestaat er Honeybee FP EN Honeybee CP en dan heb je ook nog king 2 en v3 EN de belt cp

Ten eerste je kan makkelijk een 2S lipo aansluiten op je honeybee

En ten tweede honey bee CP is de CP2 maar deze zal hier hoogst waarschijnlijk niet bedoeld worden ivm dit probleem.

Ten eerste je kan makkelijk een 2S lipo aansluiten op je honeybee

En ten tweede honey bee CP is de CP2 maar deze zal hier hoogst waarschijnlijk niet bedoeld worden ivm dit probleem.

Wie zegt dat hij dat heeft gedaan?

En jij moet je beter informeren:

E-sky Belt CP
Esky HoneyBee FP
E-sky HoneyBee CP
E-sky King v2

..

Als er lipo staat neem ik aan dat hij een lipo accu heeft gekocht ofniet 8-)

en ten tweede de belt en de king zijn geen honeybee's

en nou dan kan het ook de CP zijn, maar let maar op dit is de FP

en nou dan kan het ook de CP zijn, maar let maar op dit is de FP
Bovenstaande info wist ik al, vandaar mijn vraag, bij CP kan hij ook te weinig pitch hebben...

FP: motor te strak op het hoofdtandwiel?

Toch, even algemeen: het is soms wel handig als mensen wat meer informatie bij hun vragen zetten, zodat eventuele helpende forummers, niet hoeven te gaan raden wat de vragende precies heeft...

klopt bert, daarom vroeg ik dit ook meteen in mijn eerste post.

Het jammere van een hoop mensen is dat ze hier vaak iets neerzetten en dan meteen weer off-line gaan om dan een paar dagen later weer terug te komen. als ze dan ff langer online blijven zijn ze vaak meteen geholpen.

Het jammere van een hoop mensen is dat ze hier vaak iets neerzetten en dan meteen weer off-line gaan om dan een paar dagen later weer terug te komen. als ze dan ff langer online blijven zijn ze vaak meteen geholpen.

Klopt! Zeer storend.

we wachten dus op meer informatie van de Topic Starter....

of gewoon niet meer reageren. had ie maar eventjes wat meer informatie moeten geven en eventjes moeten wachten tot het eerste antwoord als je niet zeker bent of je genoeg informatie gegeven hebt.

je gaat toch ook niet naar de garage zonder je auto mee te nemen en dan zeggen: mijn auto start niet meer, weet u wat er mis mee is ? en dan weglopen, een week later terug komen en vragen, en weet je al wat er is ?

Ten eerste krijg je geen lipo bij een Honeybee, je krijgt een nimh.

dan ben je slecht geinformeerd ;) de honey bee fp lipo bestaat ook,

ik heb hem hier zelf liggen in onderdelen met 2.4 zender..

de hele zaak mag weg voor 60 euro, misschien dat je hem dan weer vliegend kan krijgen

groet

heej

Op de doos staat ch 61 fm35.010
ik heb hem orgineel gekregen met een lipo batt

wat hij doet i dat een ongeveer 1 a 2 min blijft vliegen op 1 meter daarna gaat hij bijna niet/nauwlijks van de grond

het is mijn eerste helicopter dus heb weinig ervaring)

Ik heb hem bij Nitro-rc.nl gekocht
Hij staat bij Home :: ELECTRISCHE HELICOPTERS :: Honey Bee 4CH electrische rc helicopter

Bedankt voor de snelle reacties:)

heej

Op de doos staat ch 61 fm35.010
ik heb hem orgineel gekregen met een lipo batt

wat hij doet i dat een ongeveer 1 a 2 min blijft vliegen op 1 meter daarna gaat hij bijna niet/nauwlijks van de grond

het is mijn eerste helicopter dus heb weinig ervaring)

Ik heb hem bij Nitro-rc.nl gekocht
Hij staat bij Home :: ELECTRISCHE HELICOPTERS :: Honey Bee 4CH electrische rc helicopter

Bedankt voor de snelle reacties:)

kijk eens in je manual over de pich bijbuigen van je bladen dat kan het zijn zeker na een hardere crash.
Probeer andere bladen als je ze hebt of buig ze bij zoals in het manual beschreven.

kijk eens in je manual over de pich bijbuigen van je bladen dat kan het zijn zeker na een hardere crash.
Probeer andere bladen als je ze hebt of buig ze bij zoals in het manual beschreven.

Ik heb eerst alleen binnen geen gevlogen en niet echt een harde crash gehad. de pich staat volgens mijn goed hoewel ik er weinig ervaring mee heb.
wat kan het buiten dat nog zijn ik d8 zelf de batt.

hij heeft volgens mijn zien:p gwn te weing kracht om echt in de lucht te blijven, ik kan wel heel ff hoeveren op 1 meter maar dan gaat i al heel snel weer naar benenden

dat klinkt gewoon als een niet goed opgeladen lipo. Heb je een multimeter thuis liggen? (voltmeter ook goed).

Nee die heb ik helaas niet.
hij is volgens de lader gwn vol kan zijn dat de lader kapot is anders de lipo
Ik ga ff rondvragen als 1 van me familie leden een voltmeter heeft.
Anders koop ik er morgen wel 1

dan ga ik dat morgen even testen:)
dan hoor je nog van me

Bedankt voor je snelle reactie

Een voltmeter is altijd handig om in de buurt te hebben. Een simpele kost nog geen 10 euro ;)

Wat gebeurt er precies als je opstijgt? Geef je gas, hij stijgt, en hoor je daarna het toerental afnemen en zakt hij dan naar beneden?

Hoeveel gas moet je geven om op te stijgen?

Wat ook handig is om je woonplaats te vermelden. Misschien woont er wel iemand in de buurt die je wel even wilt helpen...

Groet,

Ludo

Back