Mijn Jugg geeft alleen vol gas, wat is er mis?

Sinds kort heb ik een Juggernaut, deze is omgebouwd om mee te crawlen dmv een 4-link systeem wat erop is gemonteerd. Ik heb deze truck nog rijdend gezien bij de vorige eigenaar, dus hij deed het prima.
Nu heb ik heb ik enkel een andere ontvanger en een andere zender op aangesloten en nu geeft de truck alleen nog maar vol gas.
Ik wil de Jugg met mijn Futaba FF9 2,4ghz stickzender gaan besturen en heb hier een R617FS ontvanger voor gebruikt. De ontvanger werkt prima en de zender doet het op mijn bigscales ook prima. Ik gebruik dezelfde instellingen in de zender voor mijn Jugg als voor mijn bigscale, maar toch werkt het niet zoals het moet. Hij heeft overigens wel contact en de sturing is gewoon normaal.
Het enige grote probleem is dat als ik de stick (gas) naar boven beweeg, dan gaat hij alleen maar vol gas en is dit dus niet de doseren. Dit gebeurt al als ik de stick nog maar halverwege heb ipv de volledige uitslag. Ik snap het echt niet.
De regelaar die ik voorlopig nog gebruik, is de PRO-90C van het merk Conrad.

Kan iemand mij uitleggen wat het probleem is? Is de regelaar bijvoorbeeld in te stellen ofzo? Of zou het ergens anders aan liggen?

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij indderdaad dat je de regelaar (opnieuw) moet instellen want hij weet nu niet waar de trottle is.
Dat staat waarschijnlijk wel in je handleiding en anders vast wel op internet.

mvg,

Dirk van Raalte

Dat is heel apart, ik kan namelijk bijna nergens iets vinden over deze Conrad pro-90C regelaar.
Als ik op het knopje druk dan gaat hij eerst groen knipperen, en als ik nog een keer druk dan knippert hij rood enz enz. Dus ik denk dat ik hem idd nog wel moet instellen ofzo. Wat ik wel heb gemerkt is dat nu ik er een paar keer lukraak op heb gedrukt. Ik merk dat hij nu eerder vol gas geeft.. Dus het is wel zoiets idd denk ik.
Hoe zit dit meestal bij regelaars? Ik heb nog nooit met zoiets gewerkt namelijk...

Ik heb net ook even voor je gezocht maar ik kon inderdaad ook niks vinden over de regelaar.
Je zou het trucje bij andere regelaars af kunnen kijken want het lijkt vaak wel allemaal op elkaar.
Ik heb er zelf ook niet heel veel ervaring mee dus ik kan je helaas niet verder helpen.
veel succes me je zoektocht. ;)

mvg,

Dirk van Raalte

Toch bedankt, maar zou iemand anders mij dat misschien kunnen uitleggen?
Er zijn hier toch genoeg mensen die er wel ervaring mee hebben lijkt me haha..

Bij de meeste regelaars knopje indrukken, dan knippert het ledje/lampje, dan gas geven, dan terug naar neutraal en dan remmen, en dan alles loslaten, dan geprogrammeerd of misschien moet je het knopje nog een keer indrukken, ik zou het zo eens proberen.

Back