mijn kabel

• Topicstarter Topicstarter manne
  • Startdatum Startdatum
M

manne

Guest
Bij mijn E-Sky ET106A CCPM zender heb ik een kabel zitten. Aan de ene kant zit zo'n s-video achtige aansluiting voor in de zender, en aan de andere kant zit zo'n printer & gameport aansluiting. Alleen dat zijn allebei vrouwtjes aansluitingen en op m'n laptop zijn die 2 ook vrouwtjes aansluitingen :? Moet ik dan een verloopje kopen of spoort mijn laptop gewoon niet?

die vrouwtjes op je laptop zijn waarschijnlijk een beeldscherm uitgang en een printer uitgang.

Voor het kabeltje van de E-Sky heb je een com poort nodig :wink: (mijn laptop heeft ook geen Com poort :cry: ) en op de Com poort van m'n PC's wil het niet werken :evil:

L A U R E N S zei:
...... en op de Com poort van m'n PC's wil het niet werken :evil:
Dat is een probleem van Win XP. Ik ben er niet zo heel erg goed in thuis maar als je eens op een forum met computer freaks gaat vragen kunnen zij daar misschien wel een oplossing voor geven. Een klein hulp programmaatje of zo.

@ Ernst Grundmann

Nee dat lukt ook niet zij hebben al geholpen. Ik denk dat mijn kabel mischien stuk is :?: Maar dat weet ik niet zeker en ik heb geen andere om dat te testen :cry:
In iedergeval bedankt voor je tip :wink:

Op een laptop zit normaliter geen gameport, op veel nieuwere laptops ook geen com poort maar ze zijn er wel degelijk, ik heb het wel.

Je zou het kunnen proberen met een gameport-> USB converter, die gebruik ik ook op de laptop (en PC) en dat werkt bij mij uitstekend...

bedankt Rob. ik zal eens informeren wat zo'n converter kost.

Back