ron van sommeren
Forum veteraan
Welke mogelijke oorzaken heb je al uit kunnen sluiten?... Kan iemand mij informatie geven waarom de heli dit gedrag vertoond op deze wijze??? ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welke mogelijke oorzaken heb je al uit kunnen sluiten?... Kan iemand mij informatie geven waarom de heli dit gedrag vertoond op deze wijze??? ...
correctie richting van de gyro verkeerd? Of vloog je zonder gyro, dan evt stuurrichting verkeerd?
Welke mogelijke oorzaken heb je al uit kunnen sluiten?
Tja, herrie maakt deze ouwe bak zeker. De plek waar ik kan testen is gelukkig omgeven van de herrie makers dus geen probleem.
Zou je denken dat ie doorslaat? Dat kan toch bijna niet waar zijn Bert?
Zo, gisteren eindelijk eens gevlogen met deze heli. Zweet in mijn handen. Kolossaal zo'n heli als ie in de lucht hangt. Maar ik heb de knoop door gehakt hij gaat in de verkoop. Ik heb inmiddels diverse helikopters en eigenlijk vlieg ik er maar met 2 van mijn verzameling.
De oorzaak van het rond staal op de staart was inderdaad de staart aandrijving, (bedankt voor de tip bruteforce).
Door het gebruik van een mechanische gyro, (bedankt nog Huibert) heb ik hem toch de lucht in gekregen.
Inmiddels hier en daar wat kleine schades door mijn eigen lompheid maar een leuke heli voor een hobbyist zoals ik.