Mijn Kyosho Mini-Z F1's

Tijdje geleden op de IJhallen markt in Amsterdam een mazzeltje gehad en veel leuk RC spul gekocht, voor een paar tientjes...

Daarbij zaten ook een 2tal Kyosho Mini-Z Formula 1's

1622857_250920765069149_808994057_n.jpg

Bij beide is de stootbumper flink beschadigd, dit heb ik inmiddel beetje gedremeld zodat t er wat netter uitziet, geen scherpe randjes of kartels meer gewoon een rechte lijn (dit zal ik in de toekomst zelf fabriceren van een of ander kunstof)

verder mist de donkerblauwe een klein stukje aan 1 zijkant van de voorspoiler en mist ook beide spiegels, de zwat/witte is helemaal gaaf

beide zenders en ook alle electronica in beide wagens is perfect!
heb de wielen allemaal los gehaald om wat vuil en haren te vewijderen
loopt nu weer opzetten soepeltjes :cool:

jammer dat ik binnen niet veel ruimte heb en t uiteraard te glad is, maar de poeskat vind t helemaal geweldig....

en dat alles voor 10euro per stuk en kreeg ook nog eens 5euro korting omdat ik beide in 1x kocht hehe dus omgerekend 7.50 per stuk

oja en 1 auto moesten alle contactpunten op geschuurd worden ivm AAA lekkage, maar van de 8x Sanya 750's waren er nog 4 zo goed als perfect

Enigste wat ik niet echt vinden kan is hoe de eenvoudigste manier is om de body eraf te halen... want will er een mini LED in de achterspoiler maken en daarvoor moet ik beetje deftig de kabeltjes wegwerken etc.

Zojuist besloten ze op Marktplaats te zetten....
(zelf zoeken weet niet of ik link mag plaatsen)
twijfel nogsteeds, maar wat denken jullie??

Wat ik denk is dat je ze niet verkocht krijgt. Bijna iedereen die daar gaat kijken op marktplaats is ook wel eens hier op het forum te vinden. Je vraagt 125 euro en hier zet je neer dat je ze voor 7,50 per stuk hebt. Succes

Wat ik denk is dat je ze niet verkocht krijgt. Bijna iedereen die daar gaat kijken op marktplaats is ook wel eens hier op het forum te vinden. Je vraagt 125 euro en hier zet je neer dat je ze voor 7,50 per stuk hebt. Succes

dankje...

maar wat maakt dat nou uit voor welke prijs ik ze heb overigens?
stel ik had ze gratis moet ik ze dan ook weggeven? :rolleyes:
dat ik een mazzeltje heb gehad wilt niet zeggen dat ik desondanks geen marktcomforme waarde mag/kan vragen, bovendien heb ik ze blind gekocht zonder te kunnen testen (en ook maar iets verstand van deze wagentjes te hebben) en heb er nu dubbel en dwars voor gezorgd dat wat ik verkoop duidelijk is en geen verassing :cool:

volgende keer zeg ik dus heb ze voor 1000 gekocht was dat een goede koop? en vervolgens :( omdat ik ze voor 1/10 van dat bedrag verkoop ;)
(dit bovenstaande niet al te serieus nemen overigens)

het gaat er dus om wat ze waard zijn en ik heb ook vaak zat meegemaakt dat als ik iets te goedkoop plaats dat t mensen afschrikt omdat ze denken dat t waardeloos is (mits kenner uiteraard)

voorbeeld heb ooit eens een Robbe 8kanaals zender en ontvanger + ouderwets display voor rpm proppellor verkocht voor 75 duurde vreselijk lang voordat ie verkocht was, toen een man em kwam ophalen zei hij in Duitsland krijg je dr met gemak 300 voor je prijs was veel te laag 8O

Was niet slecht bedoeld eigenlijk,en je hebt er een punt,wat jij vraagt hoeft inderdaad niet af te hangen van wat je betaald hebt.
Maar het is wel logisch dat als ik ze wil kopen,ik bijvoorbeeld na dit te lezen geen 125 euro ga betalen :) vind ik dan ;)
Alsnog wens ik je succes met de verkoop,je zou maar eens geluk moeten hebben :D

Was niet slecht bedoeld eigenlijk,en je hebt er een punt,wat jij vraagt hoeft inderdaad niet af te hangen van wat je betaald hebt.
Maar het is wel logisch dat als ik ze wil kopen,ik bijvoorbeeld na dit te lezen geen 125 euro ga betalen :) vind ik dan ;)
Alsnog wens ik je succes met de verkoop,je zou maar eens geluk moeten hebben :D

no offence taken :cool: thnx, ja ...
mbt geluk heeeeeel soms, aangezien ik op vrijdag de 13e ben geboren :rolleyes:
je wilt iig niet weten hoe t met mn gezondheid is :( chronisch sinds 2008

maargoed ik begrijp jou punt en t gevoel er dan niet zoveel voor te willen betalen, maar denk ook dat degene die er echt naar opzoek gaan of willen hebben en zich weinig van mijn geluk zullen aantrekken heheh :p

zijn nogsteeds zu kaufen, heb dr gewoon de ruimte niet voor
zou misschien bij mn moeder op zolder kunnen,
maar dan moet ik eens opmeten... desondanks zou t teveel gedoe wezen

Back