Mijn Gravelhound, 2e-hands gekocht met Novak 13,5 turn sensored, Novak SuperSport (non-Lipo),
iets groter maatje noppen banden, en een setje road-banden.
Zaterdag 27 nov op de Mach de oude badkuip kapot gereden (was al stuk maar gelijmd), zondag 28 nov alles over gezet naar de nieuwe badkuip (zat bij de koop), alle oude lagers vervangen door nieuw (lagen er nog van 3-4 jaar terug), tandwielen schoongemaakt en opnieuw in het vet (lithium) gezet.
Andere banden voor de Mach gekocht, kijken hoe ze werken, er zijn nog ribbed banden onderweg.
Zijn wat normaler van grootte.
Shortcourse (TR02SCB) van TeamC.
Wordt ook door TQ Racing in Amerika en door Ansmann in Europa uitgebracht.
Heeft 90% van de onderdelen van zijn buggy-broertje de Mad Rat, of TC02.
De TC02 is vanaf 9 december leverbaar bij Conrad voor €61,-,
dan kom ik nog mooi aan mijn buggy voorarmpjes, buggy banden en kap + nog wat reserve-onderdelen. :lol:
De TR02SCB heeft wel al alu shocks en is rondom gekogellagerd.
Ook een 2e-hands uit de winkel, met flink wat reserveonderdelen erbij.
iets groter maatje noppen banden, en een setje road-banden.
Zaterdag 27 nov op de Mach de oude badkuip kapot gereden (was al stuk maar gelijmd), zondag 28 nov alles over gezet naar de nieuwe badkuip (zat bij de koop), alle oude lagers vervangen door nieuw (lagen er nog van 3-4 jaar terug), tandwielen schoongemaakt en opnieuw in het vet (lithium) gezet.
Andere banden voor de Mach gekocht, kijken hoe ze werken, er zijn nog ribbed banden onderweg.
Zijn wat normaler van grootte.
Shortcourse (TR02SCB) van TeamC.
Wordt ook door TQ Racing in Amerika en door Ansmann in Europa uitgebracht.
Heeft 90% van de onderdelen van zijn buggy-broertje de Mad Rat, of TC02.
De TC02 is vanaf 9 december leverbaar bij Conrad voor €61,-,
dan kom ik nog mooi aan mijn buggy voorarmpjes, buggy banden en kap + nog wat reserve-onderdelen. :lol:
De TR02SCB heeft wel al alu shocks en is rondom gekogellagerd.
Ook een 2e-hands uit de winkel, met flink wat reserveonderdelen erbij.
Laatst bewerkt door een moderator: