Mijn nieuwe Bellanca 50.

• Topicstarter Topicstarter Boss Big Scale
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boss Big Scale

Guest
Hallo,

Ik wil een beetje over mijn model Bellanca schrijven met een spanwijdte van 2450mm en motorische 50sm3. Dit model is de eerste versie werd opgericht in 2009 en sindsdien een groot aantal van deze vliegtuigen vliegen over de hele wereld. Deze optie is de nieuwe versie die door de laser.
Het doel van dit model - eenvoudige montage en grote vlucht kwaliteiten. Dit vliegtuig heeft een zeer sterke design, die voldoet aan op een standaard desktop in een week.
Hieronder heb ik speciaal voor dag laten zien hoe het gebeurt in mijn huis ...

Gruß Albert

De eerste dag ...

Laatst bewerkt door een moderator:
De tweede dag van de arbeid. Enkele foto's van dit proces.

De derde dag van het werk ... Ik werk voor 5-6 uur met dit model.
Op deze dag, begon ik aan de vleugel te verzamelen. Het werk is erg snel. Het is erg handig om de speciale voorraden, die in iedere kit te verzamelen. Details van juist aangesloten, per se nodig, noch een fit.

Gruss Albert

Hallo,

Werk is zeer snel bewegende ... Dit is de nieuwste versie van het toestel, maakte me erg blij gemak van assemblage. Alle onderdelen zijn precies aanleiding om hun zetels. Jobs laser - is prima!
Tot op heden heb ik een vleugel volledig verzameld en begonnen de tweede vleugel te bouwen. Dat is wat ik heb ...

Ik heb een foto van de twee rompen. Maquette van 33% en 25% van het model ... Binnenkort zal ik klaar zijn op schaal 42% voor auto 222sm3 model. De vleugel heeft een grootte van 4200mm.

MfG Albert

:eek: wauw, wat een mooie kit.. Maak je die zelf? Ik heb ook wel intresse in zo een toestel, voor een DL112 motor.

Hallo ,
Vandaag heb ik bijna geassembleerd vliegtuigen. Ik werd overgelaten aan rolroeren en kleppen te verzamelen. Voor hen ben ik ook de voorraden, die een hoop werk helpt. Sommige foto's ...

Misschien beter in het Engels verder gaan? Het vertaalprogramma wat je nu gebruikt is ook niet alles......

Ziet er verder goed uit!:)

Nee niet in het Engels iedereen kan dit aardig begrijpen.
We zijn ten slotte een Nederlands forum.
Ik vind het een mooi draadje verder zeggen de foto's meer dan genoeg.
Ik vind het altijd een erg mooie kist, succes met bouwen.

Waar zijn deze modellen te verkrijgen?
Dat maakt het ook makkelijk voor ons allen, om naar overige info te kunnen zoeken

Wordt vervolgd ... Montage van de rolroer.
Binnenkort zal beschikbaar zijn voor de nieuwe site van mijn bedrijf ... Voordat ik antwoord geven op vragen over het kopen van mijn model alleen voor persoonlijk e-mail : avia.top@vol.at

Wordt vervolgd ... Montage van de rolroer.
Binnenkort zal beschikbaar zijn voor de nieuwe site van mijn bedrijf ... Voordat ik antwoord geven op vragen over het kopen van mijn model alleen voor persoonlijk e-mail : avia.top@vol.at

[mod]En hiermee is deze meneer dus "gevallen door de mand":
Commercieel; reclame, dus niet toegestaan.

Klik.[/mod]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back