mijn nieuwe project

mijn nieuwe project kan beginnen !

cbdraw2.jpg

de italiaanse CB.

zo zag íe er in het echt uit http://www.regiamarina.net/subs/classes/cb/cb_us.htm.

dit wordt een scratchbuild, dus het zou wel eens even kunnen duren.

Ik heb de plannen dank zij een volhardende meneer uit italie, die
de leverancier uiteindelijk kon vinden en die bovendien
de tekeningen op eigen kosten kocht en opstuurde naar
iemand die íe nog nooit had gezien.
Geen kwaad woord meer over italianen !

Hoi Ronald,

verfrissend nieuw zo'n toch wat apart model (zo vind ik Fred's Spaanse houten kunstwerk ook erg apart) want ik kan me geen andere 'Italiano' voor de geest halen in het Nederlandse bestand...
Ik hoop dat'ie wel wat groter wordt dan de Kilo, dus geen 'bambino' maar een 'big Mamma'. Scratch builden is trouwens net als pizza's bakken: beginnen bij die bodum.....

Hou ons op de hoogte!

Jos

Hoi Ronald,

Appart project!! :thumbsup: Ik wist niet eens dat de Italianen subs gehad hebben ... :oops: Welke schaal wil je gaan bouwen? Die twee buitenliggende torpedobuizen lijken me al snel groot genoeg te worden om er wat werkend spul mee af te gaan vuren!

Veel succes alvast, en met dat scratch building rustig aan beginnen. Beter van tevoren veel tijd kwijt aan het uitdenken van dingen dan later te beseffen dat je het toch beter anders had kunnen (of erger: moeten) doen!

Ronald,

Erg leuk project!!! Zeker geen 100 in een dozijn ontwerp. Ben erg benieuwd naar het verdere verloop.

Succes,

Mathijs

hoi ronald
ja laat maar zien hoe je van niks iets maakt , laat de andere maar miepen
over van; ja maar!!.
geen problemen zoeken want die kom je van zelf tegen , met tijd komt raad.
succes
groeten fred

Hoi Ronald,

Een hele uitdaging, en het is apart tijd speelt geen rol, daar is
het een hobby voor
Prachtig van die man om dat zo op te sturen, dat zie je
niet vaak meer!!

Gr. Rob

Back