Mijn nieuwe Savage SS 4.6!!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Stormer, 18 feb 2005.

  1. Stormer

    Stormer Guest

    Jongens ik heb hem en ik ben er super blij mee!! :D
    Voor de mensen die het niet wisten het is een Savage SS 4.6 met een K4.6 motor motor met 2.9 pk en een 4,6cc motor.
    Hij komt uit amerika en hier wat foto's:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vragen, opmerkingen? Kom maar op! :lol:
    oja de telefoon staat te dicht bij dus het is niet echt vergelijken maarja
    Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
    Harry :wink:
     
  2. DjangoT

    DjangoT Guest

    SUPER!!!!!! 8)
    in nl gehaald? en mag ik vragen wat die gekost heeeft
     
  3. als je goed leest staat erboven aan dat hij uit usa komt :)

    maar mooi dingentje .. kweet hoe het rijd kheb zelf de .21 gehad :p zal anders rijden als je buggy hoor .. niet tehard door de bochten bijvoorbeeld ;)

    groet,
    Frank
     
  4. Stormer

    Stormer Guest

    Tuurlijk mag je dat vragen :wink: Hij komt uit Amerika en heeft me nu €340,- gekost maar er komt ook nog €120,- vervoerskosten. Maar daar gaat nog wat van af heeft mijn vader gezegd 8) En anders tjaa dan was het nog voor €450 :wink: Ga vanavond een zender en elektronica kopen. Zat te denken aan een Graupner XS zender en een hitec 645MG/945MG. Er moeten later ook grotere banden onder dus suggesties. Ook komt er denk ik een Failsafe. Daar ook suggesties voor? Ook een uitlaatstukje als ze dat daar hebben.

    Ja indedaad niet te hard door de bochten maar wel lekker jumpen....

    Harry :D
     
  5. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    tering jantje dat is een vette savage had hem al wel gezien enzo maar die motor :worship:
     
  6. xraycer

    xraycer Guest

    Failsafe

    Die van 20euro is goed EN KLEIN!
     
  7. Stormer

    Stormer Guest

    Bedankt ook ervaring daarmee of kan ik maar beter voor de duurdere daarboven gaan.... Alles moet het beste zijn voor mijn nieuwe bak :lol:

    Harry
     
  8. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    Ik zou voor de BMI failsave gaan, werkt goed en is naar mijn weten de beste voor zijn prijs. Makkelijk in te stellen (1 knop indrukken als je remmen inhoud en je bent klaar). Verder hoeft een failsafe niet duur te zijn om goed te werken, ze doen allemaal het zelfde. Zolang je niet TE goedkoop gaat zit je goed, en bij de BMI zit je naar mijn ervaring (heb er al 3 gehad) perfect!

    Groeten, Thomas
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.482
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik zou niet die Hitec servo's gebruiken.... de kans is groot dat ze gaan fikken.
     
  10. Stormer

    Stormer Guest

    Andere suggesties dan? Anders vraag ik wel even voor een goeie stuurservo bij 2brothers :wink: Ik heb gelezen dat die BMI failsafe niet meer in de handel is is dat zo? En anders vraag ik dat ook even bij 2brothers :wink:
     
  11. Bo Rockhead

    Bo Rockhead Guest

    waar in Amerika heb je em eigenlijk gehaald?
    een online zaakje?
    Enne had je geen last van invoerkosten of iets dergelijks? :?:
     
  12. Stormer

    Stormer Guest

    Nee geen invoer rechten... Hij is er langs "geglipt" denk ik :D
     
  13. Stormer

    Stormer Guest

    Net naar 2brothers geweest en het volgende gehaald:
    Graupner XS-6 zender
    Xtra (is het merk) failsafe
    Siliconen uitlaat stukje
    Protech B-525 stuurservo
    Humppack
    Lader voor zender en pack
    Verf namelijk geel, metallic silver en donker metallic blauw
    Ik ga morgen verder.

    Harry
     
  14. DjangoT

    DjangoT Guest

    chil!! dit moet een hele mooie savage worden!! 8)
     
  15. Stormer

    Stormer Guest

    Ja inderdaad ik kan ook niet wachten om hem te laten rijden en om te wheelieen en te crossen.... :D
     
  16. xraycer

    xraycer Guest

    BMI failsafe is nog gewoon te koop bij PKracing en RCpitstop
     
  17. Stormer

    Stormer Guest

    Te laat, ik heb gisteren al een failsafe gekocht :wink:
    Maar een nieuwe vraag: Kan iemand mij het aansluitschema geven voor de elektronica? Ik heb al een beetje gezocht op het internet maar kon het toch niet vinden. Foto's volgen nog als ik de camera heb gevonden :oops:

    Harry
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    je stopt je stuur regelaar in poort 1 van je ontvanger je gas regelaar in poort 2 en de humppack sluit je aan op het speciaal daarvoor bestemde vakje.

    dat is eht enigste wat je elecs er in hebt tpoch ? met failsave die stop je tussen gasservo en ontvanger
     
  19. Stormer

    Stormer Guest

    oke maar ik heb ook een aan/uitschakelaartje met 3 snoeren (een extra voor het makkelijke laden) moet die dan tussen de hump en de ontvanger? en welke kant moet er dan in, de kant met de twee stekertjes of die met de een... (ben niet zo elektrotechnisch :lol: ) O en nu ik toch een berichtje aan het typen ben hoelang moet een humppack en een zenderaccu ongeveer laden?

    Veel vragen he? :wink:
    Harry
     
  20. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    MOet opgeladen worden tot ie vol is he :p

    Zonder gegevens kunnen we daar geen antwoord opgeven. Welke lader, welke accu's, hoeveel mAh enzo?
     

Deel Deze Pagina