mijn Nine Eagles: Sky Eagle

te warm vandaag en een leuke markt hier in Leusden...
en daar 2 leuke dingen gescoord!

13euro en behoefde maar 2 druppels lijm :)

net dan ook heerlijk gevlogen :p

ha2erege.jpg

ejyduquq.jpg

Alleen t dopje op de neus ontbreekt en ik moest de prop lijmen want hij stond scheef op t plastic asje wat over de motoras schuift

Vol tegen een hek en geen krasje te bekennen lollig ding maar de originele prijs vind ik in verhouding wel erg veel!

Laatst bewerkt:
Leuk micro toestel.
Ik ken het ook en heb er ooit eens dezelfde van mogen invliegen voor een kennis.
Vliegt erg leuk en ook best wel goed.
Vind de nieuw prijs inderdaad flink over de top maar al met al vliegt het best wel goed en daar gaat het ook om.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik veel meer ervaring heb met de micro vliegtuigjes van E-flite met 3-assen Gyro en die doen het vele malen beter en strakker.
Zien er overigens ook veel beter en mooier uit.
En........vliegen zelfs met wat wind erbij nog redelijk strak.
Dat moet je met die Cessna niet willen want dan gaat ie geheid alle kanten uut.
Genietse van je aanwinst en voor die paar euro heb jij er een mooi toestel bij dat op de windstille zomeravonden heerlijk mee te vliegen is.
Wellicht een idee om em Brushless te maken???
Vr Gr Erwin

Leuk micro toestel.

Ik ken het ook en heb er ooit eens dezelfde van mogen invliegen voor een kennis.

Vliegt erg leuk en ook best wel goed.

Vind de nieuw prijs inderdaad flink over de top maar al met al vliegt het best wel goed en daar gaat het ook om.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik veel meer ervaring heb met de micro vliegtuigjes van E-flite met 3-assen Gyro en die doen het vele malen beter en strakker.

Zien er overigens ook veel beter en mooier uit.

En........vliegen zelfs met wat wind erbij nog redelijk strak.

Dat moet je met die Cessna niet willen want dan gaat ie geheid alle kanten uut.

Genietse van je aanwinst en voor die paar euro heb jij er een mooi toestel bij dat op de windstille zomeravonden heerlijk mee te vliegen is.

Wellicht een idee om em Brushless te maken???

Vr Gr Erwin

Thnx mocht t motortje de mee ophouden of iets who knows, maar voorlopig is dit genoeg

Wat een dag ik vertrok om 11uur om in t park met met vrouwtje en haar oppas kids te vliegen, BAM de boom in... 10-15min later blaast de wind em de uit!! Yoepie alles goed propellor is een quickcrash release dus die schiet los en lag op de grond, ook weer gevonden. Geen schade heheh we gaan naar groter veld, perfect... Plotseling Sterke wind dit keer hoog een dikke naaldboom in :( thuis uitschuifladder gehaald en nu is alles terug behalve de propellor :/ Als t strax eventueel hard waait ga ik nog wel keertje terug om te kijken :P Wat wel stom was dat ik met t vastzetten van de ladder in de auto, op de grond ging liggen en de standaard accu uit mn zak is gevallen. Gelukkig ging nm moeder op de fiets weg dus die zou nog even rond de parkeerplaats zoeken.

Persoonlijk denk ik dat ik toch een grotere ruimte wil om te vliegen of t moet echt windstil zijn...

Is het dan nogsteeds lastig, dan kan ik em beter verkopen voordat ik em onherstelbaar verkl**t :P

Denk dat je gewoon het beste NIET met dat toestel moet gaan vliegen als er teveel wind staat.
Het is en blijft een erg windgevoelig toestel en al helemaal zonder rolroeren op de vleugels.
Weet zo effe niet of jij al met micro vliegtuigen van E-flite vliegt, maar dat soort toestellen vliegen zelfs met flink wat wind nog behoorlijk goed.
Als je eenmaal van de E-flite micro vliegtuigen hebt geproeft dan wil je op micro gebied niet anders meer.
Ik vlieg met verschillende types ervan en ze zijn allemaal erg lekker en doen het verbazend goed.
Vr Gr

Denk dat je gewoon het beste NIET met dat toestel moet gaan vliegen als er teveel wind staat.

Het is en blijft een erg windgevoelig toestel en al helemaal zonder rolroeren op de vleugels.

Weet zo effe niet of jij al met micro vliegtuigen van E-flite vliegt, maar dat soort toestellen vliegen zelfs met flink wat wind nog behoorlijk goed.

Als je eenmaal van de E-flite micro vliegtuigen hebt geproeft dan wil je op micro gebied niet anders meer.

Ik vlieg met verschillende types ervan en ze zijn allemaal erg lekker en doen het verbazend goed.

Vr Gr

Ja daar heb je ongetwijfelt gelijk in...
Maar idd moet ik gewoon geduld hebben
(Iets wat bij mij chronisch ook ontbreekt)

Ik ga dit draadje high Jacken.

Ik heb ook een sky eagle. Ooit zomaar gekocht bij verspaget omdat we in de buurt waren. Anyway, dat is nu een jaar of 5 geleden.
Dat toestelletje is al een paar keer mee op reis geweest en nu ook weer. 3 lipos gevolgen met zicht op het garda meer met kleine rukwindjes. Voor wat ik dacht een speelgoedje te zijn vliegt het goed.
De orgineele lipo is niet meer maar heb er 2 van 100mah en 1 van 250mah. Dat vliegt echt leuk en in de orginele verpakking kan hij in de koffer gepropt worden.
Dit is meer dan speel goed maar placebo RC.

Back