Mijn Parrot AR Drone

Ziet er echt vet uit! Werkt alles een beetje naar behoren, komt het video een beetje vloeiend binnen?

Veel vliegplezier in ieder geval!

Echt cool.
de AR drone is de reden dat ik met heli´s ben begonnen. Had vorig jaar geen zin om te wachten met rond vliegen en het was toen nog niet bekend wanneer deze verkrijgbaar zou zijn. Toen maar een micro heli aangeschaft en van het een kwam het ander.

Waar heb je hem besteld? en wat was je kwijt alles bij elkaar (excl. iPhone uiteraard)

Fer

Ik ben ook op zoek naar zoiets om kado te doen aan een vriend. Heb j ehem ergens goedkoop kunnen aanschaffen? Hoe inuitief vliegt hij?
Jakko

Erg mooi ding. Ben ook wel benieuwd waar je hem hebt aangeschaft.
In ieder geval veel plezier ermee. Hoever reikt het bereik eigenlijk?

Volgens de site is deze nog niet in Europa verkrijgbaar maar zal binnenkort wel te bestellen zijn.

De drone creeerd een adhoc wifi verbinding met een bereik van ongeveer 100 meter. Zodra deze buiten bereik is blijft de drone netjes op zijn plek hooveren.

Vraag me af wat er gebeurd als de lipo leeg begint te raken. Hopelijk een seintje van je iphone om te stoppen. En hopelijk kan je ook de besturing aanpassen op de iphone. Zou wel lekker zijn als deze ook als een heli te besturen is met virtuele sticks.

Back