mijn raptor brushless truggy 1/10

hallo even voorstellen ben eddie de vries kom uit tzummarum friesland

heb gisteren mijn nieuwe raptor truggy binnen gekregen

ben er vet blij wat gaat dat ding snel:D

gelijk maar een paar foto,s

Afbeelding030.jpg

Afbeelding031.jpg

Afbeelding032.jpg

Afbeelding033.jpg

Afbeelding029.jpg

Ben benieuwd hoelang hij het volhoudt, aangezien alles (vooral tandwielen) onbeschermd is.
Zijn er reserve onderdelen voor te krijgen?

Ben benieuwd hoelang hij het volhoudt, aangezien alles (vooral tandwielen) onbeschermd is.
Zijn er reserve onderdelen voor te krijgen?

ja dat wel alleen zijn die in uk verkrijgbaar

duurt dus wat langer als er iets kapot is

hopen natuurlijk dat die het lang volhoudt;)

Laatst bewerkt:
Ziet er wel mooi uit, ik wist niet dat je ook gewoon elektro-truggy's kunt kopen :)

vraagje als je de slipper clutch vastzet krijg je dan meer wheelie???

heb wel gelezen dat die niet helemaal vast mag zitten of heb ik dat verkeert???

Als er geen midden differentieel inzit, heb je kans op wheelies, mits je genoeg vermogen hebt. Maar bedenk wel dat de slipper er niet voor niets opzit; die beschermt je tandwielen tegen grote belasting en zo wordt de levensduur vergroot. Draai hem dus nooit helemaal vast, want dan kunnen je tandwielen erg snel versleten zijn.

Als er geen midden differentieel inzit, heb je kans op wheelies, mits je genoeg vermogen hebt. Maar bedenk wel dat de slipper er niet voor niets opzit; die beschermt je tandwielen tegen grote belasting en zo wordt de levensduur vergroot. Draai hem dus nooit helemaal vast, want dan kunnen je tandwielen erg snel versleten zijn.

kom er nu pas achter dat ik slipper clutch heb :confused:

heb alleen voor en achter differential kan er dus weinig mee stellen

of kan ik hier nog wat mee om meer wheelie te krijgen???

Een slipper clutch is bedoeld als bescherming voor de aandrijving. Je moet hem dus zo afstellen dat de auto met volgas accelereren net niet in de aandrijving slipt. Vaster draaien heeft geen zin; dan krijgt je aandrijving veel te verduren met bijvoorbeeld een landing (= klap in de aandrijving)

Op deze manier kan je snel gedag zeggen tegen je bandjes hoor! je doet er alles aan om ze zo snel mogenlijk te laten slijten;)

grtzzz

Op deze manier kan je snel gedag zeggen tegen je bandjes hoor! je doet er alles aan om ze zo snel mogenlijk te laten slijten;)

grtzzz

ja ik weet het;) was ook alleen maar een testritje
voor de camera hoeveel power die heeft

ik heb helaas geen beter plekje om te rijden is alleen maar asvalt of klinkers

leuke zandwegen of modderpoelen zijn hier niet in de buurt:(

Back