Mijn Revo met LRP Z28

  • Topicstarter Topicstarter Revo Z28
  • Startdatum Startdatum
R

Revo Z28

Guest
Nou hier is ie dan. Mijn eerste nitro auto.

Na 2 keer de standaard 3.3 verkracht te hebben heb ik maar voor een andere krachtbron gekozen. Namelijk de LRP Z28 spec 3. Dit bevalt me zeer cker wel. Ding heeft koppel als een beest.

Foto-Y8PX3HJW.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8PX3HJW.jpg

Foto-K7ULYNFB.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-K7ULYNFB.jpg

Foto-BLL4C6MT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BLL4C6MT.jpg

Even niet teveel op de kap letten :p

Verdere hop-ups zijn:

LRP z28 spec 2
New Era big block motor mount.
Traxxas single chambet tuned pipe. ( moet nog een big block pijp aanschafen )
Traxxas Wing mount + wing.
Traxxas progressive 3 rockers.
Traxxas Alu rocker posts.
Traxxas alu Push rods achter.
Traxxas FOC.
Traxxas Big block Header.
Titanium Pivot balls.
Shock sokken.
Sterkere stuur servo's
Squiky Steering mod.
Achteruit verweiderd.
Nieuwer type Batterij box.
Nieuwer type Gas servo houder.
19 tands clutch bell
Integy 38 tands gehard staal spur gear.


Verder kan ik zo gouw niks verzinnen.

Heb nog wel paar probleempjes met de auto.
1 is dat me gas servo naar de ballen is. Dus moet een onverwoestbare vervanger hebben. Iemand ideen?

Het 2 de probleem is dat me slipper clutch steeds los gaat. Daar heb ik nog niet een oplossing voor bedacht.

Nou dat is het zon beetje wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is zeker een goede servo maar voor het gas is 15kg een beetje overkill...


De motor is trouwens een Spec 3 :)

mooie auto trouwens..
ff een tip, je zou de stinger van deze uitlaat uit kunnen boren waardoor hij de power van de LRP nog beter aan kan
 
is zeker een goede servo maar voor het gas is 15kg een beetje overkill...

mooie auto trouwens..
ff een tip, je zou de stinger van deze uitlaat uit kunnen boren waardoor hij de power van de LRP nog beter aan kan

Geen flauw idee hoe ik dat moet doen, maar ik zat ook te denken is een JP-4 Side pipe niet een nog betere optie??
 
het uitboren is makkelijk.
ik heb op mijn slayer gisteren hetzelfde gedaan.
je moet dan gewoon een boor van ongeveer 5.5mm(heb zelf 6mm genomen) erin draaien. opletten dat je niet te ver gaat... er zit namelijk een cone in de uitlaat.

wat betreft de JP4 , erg goede uitlaat . heb alleen gehoord dat een JP3 soms beter uitpakt. de jp4 zou volgens sommige mensen bovenin wat verlies hebben t.o.v de JP3
meer zou je hierover kunnen vinden op bijvoorbeeld Beatyourtruck of RCNitroTalk - Your Everything RC Forum
 
Back
Top