mijn scania 530 van robbe

hallo ff voorstellen ik ben alex en woon in zeewolde
ik ben ook maar begonnen aan een scania te bouwen
ik wil hier wat meer er over te weten komen
ik ben beginner in dit forum
als eerste hoe plaats ik hier een foto van mijn truck vanaf mijn pc
dan kan ik laten zien wat ik heb en wat andere er van vinden
en ben ook op zoek naar rijders in de buurt waar ik eens kan komen kijken en mee kan gaan rijden in de toekomst :D

Als eerste,welkom op dit forum!

Boven het forum zie je in een balk allemaal links staan: Gebruikersinstellingen,Weblogs,FAQ,Vrienden Foto Upload,...
Klik daar op FAQ en dan "algemeen gebruik forum".
Daar vind je antwoord op je eerste vraag.

Als 2de ben je opzoek naar rijders in de "buurt"; Waar mag die buurt dan wel zijn ?
Vul dat dan ineens in in je profiel (gebruikersinstellingen,bovenaan het forum in die balk)

Gr.

volgens mij als ik het goed doe is dit mijn eerste foto van mijn truck
22062008225.jpg

mooi het is me gelukt en weet nu hoe ik het voortaan moet doen
laat eens weten wat jullie er van vinden tot nu toe

mvg alex

zo hier weer een update van mijn vooruit gang van mijn scania
van het dashboard gespoten zo ik het wel mooi zou vinden en aangebracht ook heb ik de schottel en verlichting moduul aangebracht
nu nog ff mijn nieuwe zender ophalen morgen en de juiste bediening voor mijn verlichting dan de accu,s nog aanbrengen en dan zal de tweede proefrit toch wel snel gaan komen
hieronder wat een foto van hoe hij nu is
je reactie is altijd welkom

28062008245.jpg

Sorry dat ik het zeg,maar nu lijkt het juist zo'n speeldgoed modelletje voor 3 jarigen in die kleur. Ik hoop dat je daar nog wat aan gaat doen ? Verder is het een heel mooi model,alleen de kleur is helemaal niet mijn smaak.
Gr.

er moeten eigenlijk nog een paar donkere accenten op (zwart kan eigenlijk ook wel wit) om een beetje contrast te scheppen want nu ben ik het met senne eens
veel succes verder:D

Wat randjes om de ramen, en wat lijnen mee pakken op de grill zal het wel wat realistischer maken.

hallo

ik ben ook nog erg druk met de auto bezig
en indderdaad er word nog wel het een en ander wit en chroom
ik wilde eerst ff de binnenkant klaar hebben nu dat af is ga ik verder nadenken wat ik nog wit of zwart wil maken
wel bedankt voor jullie reacties

greetz alex

zo weer een weekend voorbij
waar weer een hoop uurtjes in mijn wagen zijn gemaakt
hier weer wat nieuwe foto,s

06072008255.jpg

de stickers viel me flink tegen met aanbrengen
had niet verwacht dat het wel eens flink lastig zou kunnen wezen
maar voor de eerste keer is het goed gelukt

06072008259.jpg

ook van achter vind ik hem al heel wat mooier geworden
heb alle verlichting er ook inzitten
binnenkort maar eens kijken of ik dat er ook op kan zetten
nu moet er nog wel traanplaat komen te liggen op de achterkant
zodat alles weg gewerkt kan worden
dat zal de volgende updat wel zo wezen hoop ik

je mening is altijd welkom
mvg alex

hallo alex.
het ziet er al weer een stuk beter uit!

die stickers zijn erg mooi op de blauwe kleur!

maak je de handgrepen en raamrubbers ook nog zwart? je zal zien dat het dan gelijk weer een heel andere cabine zal worden!

ga zo door!

Sorry dat ik het zeg,maar nu lijkt het juist zo'n speeldgoed modelletje voor 3 jarigen in die kleur. Ik hoop dat je daar nog wat aan gaat doen ? Verder is het een heel mooi model,alleen de kleur is helemaal niet mijn smaak.
Gr.

Hallo Senne,

Kritiek leveren is niet zo moeilijk, maar om opbouwende kritiek te geven is veel moeilijker !!!!

Kijk, dat je iets niet mooi vind, daar kan ik in komen, het is maar goed dat iedereen niet dezelfde smaak heeft, maar om nu te zeggen dat het een speelgoedautootje is, gaat mij te ver !!!

Dus Senne, probeer positief te blijven, of reageer niet als je ergens niet mee eens bent, of niet mooi vind !!!!

zo dit moest ik even kwijt !!

Laatst bewerkt:
wordt een mooie truck zeg maar een vraag de sikers van jou zaten die er bij of heb je ze zelf gemaakt gr

Back