mijn scania 530 van robbe

hallo ff voorstellen ik ben alex en woon in zeewolde
ik ben ook maar begonnen aan een scania te bouwen
ik wil hier wat meer er over te weten komen
ik ben beginner in dit forum
als eerste hoe plaats ik hier een foto van mijn truck vanaf mijn pc
dan kan ik laten zien wat ik heb en wat andere er van vinden
en ben ook op zoek naar rijders in de buurt waar ik eens kan komen kijken en mee kan gaan rijden in de toekomst :D

Als eerste,welkom op dit forum!

Boven het forum zie je in een balk allemaal links staan: Gebruikersinstellingen,Weblogs,FAQ,Vrienden Foto Upload,...
Klik daar op FAQ en dan "algemeen gebruik forum".
Daar vind je antwoord op je eerste vraag.

Als 2de ben je opzoek naar rijders in de "buurt"; Waar mag die buurt dan wel zijn ?
Vul dat dan ineens in in je profiel (gebruikersinstellingen,bovenaan het forum in die balk)

Gr.

volgens mij als ik het goed doe is dit mijn eerste foto van mijn truck
22062008225.jpg

mooi het is me gelukt en weet nu hoe ik het voortaan moet doen
laat eens weten wat jullie er van vinden tot nu toe

mvg alex

zo hier weer een update van mijn vooruit gang van mijn scania
van het dashboard gespoten zo ik het wel mooi zou vinden en aangebracht ook heb ik de schottel en verlichting moduul aangebracht
nu nog ff mijn nieuwe zender ophalen morgen en de juiste bediening voor mijn verlichting dan de accu,s nog aanbrengen en dan zal de tweede proefrit toch wel snel gaan komen
hieronder wat een foto van hoe hij nu is
je reactie is altijd welkom

28062008245.jpg

Sorry dat ik het zeg,maar nu lijkt het juist zo'n speeldgoed modelletje voor 3 jarigen in die kleur. Ik hoop dat je daar nog wat aan gaat doen ? Verder is het een heel mooi model,alleen de kleur is helemaal niet mijn smaak.
Gr.

er moeten eigenlijk nog een paar donkere accenten op (zwart kan eigenlijk ook wel wit) om een beetje contrast te scheppen want nu ben ik het met senne eens
veel succes verder:D