Satoer
Forum veteraan
Mijn Schulze 330-D wil niet met 1,2 A (1C) laden.
Ik heb een 2 cellen E-tec lipo pakketje van 1200 mAh. Maar de lader laad niet met 1,2A ook al stel ik hem in op 1,2A
Tijdens het laden geeft hij de volgende schermpjes weer:
Als ik een knop indruk zegt ie:
Hij komt niet eens boven de Ampère dus :?
Met al die enge verhalen over lipo’s durf ik ook geen hogere stroom in te stellen.
Met mijn 4s4p Lipo van 8000 mAh heb ik echter geen probleem, die pompt hij met vol vermogen vol (5,6A) dus het lig niet aan mijn voeding (20A)
Please help!
Dit betekent dat het een half uur langer duurt voordat hij vol is. Met 2 keer laden op een avond is dat een uur minder vliegtijd
Dat is 365 uur per jaar (sterker nog 366, het is een schrikkeljaar). Van uit gaande dat ik minimaal 80 wordt dat maakt (80-26) x 365 = 19710 uur. Dat is 821.25 dagen wat betekend dat dit mij gewoon 2 en een kwart jaar minder vliegtijd op gaat leveren!!!!!!
Je begrijpt dus de ernst van deze zaak. :help:
Groetjes Michel
Ik heb een 2 cellen E-tec lipo pakketje van 1200 mAh. Maar de lader laad niet met 1,2A ook al stel ik hem in op 1,2A
Tijdens het laden geeft hij de volgende schermpjes weer:
0.72Ah 8.40V13.8V
39:41 8.40V0.86A
Als ik een knop indruk zegt ie:
2LiPo -> I=1.2A
Hij komt niet eens boven de Ampère dus :?
Met al die enge verhalen over lipo’s durf ik ook geen hogere stroom in te stellen.
Met mijn 4s4p Lipo van 8000 mAh heb ik echter geen probleem, die pompt hij met vol vermogen vol (5,6A) dus het lig niet aan mijn voeding (20A)
Please help!
Dit betekent dat het een half uur langer duurt voordat hij vol is. Met 2 keer laden op een avond is dat een uur minder vliegtijd
Dat is 365 uur per jaar (sterker nog 366, het is een schrikkeljaar). Van uit gaande dat ik minimaal 80 wordt dat maakt (80-26) x 365 = 19710 uur. Dat is 821.25 dagen wat betekend dat dit mij gewoon 2 en een kwart jaar minder vliegtijd op gaat leveren!!!!!!
Je begrijpt dus de ernst van deze zaak. :help:
Groetjes Michel