Mijn setje auto's :D (1x onroad / 2x offroad)

Discussie in 'Foto-Album' gestart door jaapschaap, 24 mrt 2010.

  1. jaapschaap

    jaapschaap Guest

    Leek me wel lache om ook mijn apparaatjes te showen, ben de hele winter/herfst inactief geweest op het gebied van RC... maar na de aankoop van een nieuwe 1:10 onroad auto ben ik weer helemaal enthousiast :cool:

    Ik begin met een heel verhaal dus als je geen zin hebt om te lezen moet je ff scrollen voor de pics :)

    Het is allemaal een jaartje geleden begonnen toen 1 van mijn maten een 1:10 onroad autotje had gekocht, ik volgde de dag er op omdat ik direct verkocht was toen ik 5 minuten met zijn auto had gereden...

    De eerste auto was dan ook een Kyosho Fazer, leuk ding maarja weinig mee mogelijk kwa upgrades enzo, en zelf onderdelen van een andere auto gebruiken waagde ik me niet echt aan (dus enkel door kyosho uitgegeven upgrades bekeken)... Hoe ik er op kwam geen idee maar ineens had ik me Fazer verkocht een een ander veel ouder apparaat in huis, ging als een tierelier, geloof dat dat een Kyosho PureTen Spider MK2 was (ligt nog ergens in een bak). Al met al 2 grappige bakkies om mee te leren rijden en al gauw volgenden veel vrienden (mijn fazer bijv verkocht aan 1 van hun)... Toen reden we ineens met ze 5en of af en toe met ze 6en.

    Afgesproken dat we niet veel zouden upgraden enzo omdat andere dat dan ook gaan doen en er zo een beetje een wedstrijd van gaan maken. Nu gebeurde dat natuurlijk toch en ontstond er een beetje een wedloop ;) Heel leuk en aardig maar 1 van hun kocht na een maandje of anderhalf een HPI Savage, erg bruut apparaat natuurlijk en naast onze 1:10 autotjes een ziekelijk grote bak :p Ik kon niet achterblijven, maar moest niet echt een monstertruck oid, een buggy was ook niet mijn ding dus kwam ik bij een truggy die naar mijn mening het beste van 2 werelden is ;) Kan aardige klappen van jumps opvangen en tegelijk gigantisch snel zijn! Dus op naar marktplaats, waar ik een Hong Nor X1 CRT tegen kwam voor 200 euro :) Helemaal netjes nog en direct gekocht (met de gedachte dat het motortje wel afgeracht was wat helemaal niet zo is en die draait nog steeds prima mee).
    Maarja voor die grote auto's waren er in de buurt niet echt uitdagende omgevingen (gras vind ik niet echt boeiend), enkel waar er gebouwd wordt enzo is het leuk met die auto ;)

    Dus toen kwam ik met het idee om een kleinere offroad auto te kopen, een HPI MT2 kwam ik tegen op marktplaats voor maar 100 euro, op d emotor na helemaal in orde :) Dus ik via liquidrc.com een HPI 2.5CC motor voor 45 euro gekocht en moet zeggen een leuk autotje, een maat van me heeft een rush met een 3.5CC maar die heeft enkel achterwielaandrijving en ik met voor en achter deed het offroad dan ook een stuk beter met me veel kleinere motortje :)

    Omdat iedereen nog steeds een onroad auto had en niet iedereen offroad en die het wel hadden ook nog is in verschillende grotes leek het me leuk toch weer onroad te gaan, die oude had ik afgeschreven en zocht dus weer rond op marktplaats :)

    En nu komt het, kwam een gloednieuwe Kyosho FW-06 tegen, 0 druppels brandstof en 0km op de teller! MAAR omdat ik hem voor de ongelofelijke prijs (tenminste vind ik voor een nieuwe auto) van 140 euro kon kopen heb ik dat maar gedaan :) Verzenden durfde ik niet aan omdat die prijs 'to good to be true' is, dus ben ik hem gaan halen... Was werkelijk in perfecte staat!

    Hierbij de foto's van me nieuwe aanwinst, me oude zal ik hier later nog bij zetten maar die staan thuis op me PC :)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En hier na het inrijden en een paar botsingen met andere auto's en salto's verder:
    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina