mijn slepertje

knap

maar als je met een rechtermuisklik bij eigenshappen de url koppieerd en die tussen
zet komen de foto's in het draadje.

Groetjes Geert

PS: van welk materiaal heb je die mal Gemaakt? Ik heb al iets dergelijks geprobeert met papier en tis mislukt :?

ik heb de mal gewoon van normaal printerpapier gemaakt en dan met een heel sgerp mesje uitgesneden en dan gewoon onderaan vastgeplakt met een stukje tape en dan gewoon zachtjes deppen met de kwast en dan de mal er af halen en heel voorzichtig met een klein penseeltje de randjes bijwerken

gr robin

Hoi

Op mijn Paula III heb ik ook veiligheidsymbolen gedaan, ik heb ze uit geprint, mooi uit geknipt op de cabine geplakt en met blanke lak er over heen gegaan. Zie hier het resultaat:

10404066sc.jpg

Op de kraan HYDRAMARINE en op de cabine zie je dat het verplicht is je helm op te zetten...

10404084on.jpg

Naast de brandslang...

Wat je ook kan doen van ABS de Schakels uit zagen en verven en op je schoorsten plakken..

Het begint al aardig op een Smit sleper te lijken ga zo door :D

Groeten Justin

Bij mij was het een playboy konijntje dat ik op de schouw wou, had het ook afgeprint op de grote die ik wou. dan heb uitgesneden er tegen geplakt met tape langs de zijkanten. Met witte verf te werk gegaan maar die was te lopend en kroop er tussen. :? :oops:

wat ik nu mss kan doen is de mal met vet tegen die bepaalde plaats plakken dan kan de verf er niet tussen.

alvast bedankt
Groetjes Geert

@justin

ik bedoel verf tussen de mal en de uilaat hé en het zijn zo wat de laatste dingetjes die ik moet doen.

Groetjes Geert

@robin rozendaal :oops:
Dat word een sexboot met naakte KONIJNEN :P
Beter lezen, dat was niet op een boot maar op een schouw :oops: mvg
Frederik :D :D

haha sorry :oops: :oops: beetje te snel gelezen denk ik

maar back :ontopic:

heeft er iemand een idee over waar ik de mast op zou kunnen maken en heeft er iemand een simpele tekening over welke lichten een sleepbootje als deze moet voeren?

gr robin

Back