mijn tamiya auto

leuk wagentje, maar wat sleept er achter de auto aan op 0:30 ?
vind t eerlijk gezegt wel zonde om zo om te gaan met een onroad..
kheb m nog geen één keer normaal zien rijden.. t is toch veel leuker om een circuitje uit te zetten op een parkeerplaats, en dan daar zo goed mogelijk op te rijden??
maargoed, ik zal wel een zeiker zijn..

groeten,

Ruben

zeiker :)
Knight rider was toch ook een on-road

leuk wagentje, maar wat sleept er achter de auto aan op 0:30 ?
vind t eerlijk gezegt wel zonde om zo om te gaan met een onroad..
kheb m nog geen één keer normaal zien rijden.. t is toch veel leuker om een circuitje uit te zetten op een parkeerplaats, en dan daar zo goed mogelijk op te rijden??
maargoed, ik zal wel een zeiker zijn..

groeten,

Ruben

zeiker :)
Knight rider was toch ook een on-road

ja hoor, en een appel is een peer...
je vergelijkt nu twee dingen die niet te vergelijken zijn..

maargoed, ik zeg het alleen maar, omdat je met zo'n rijstijl kosten krijgt, die niet nodig is. en dat vind ik persoonlijk zonde, zeker omdat je hem nog zo kort hebt.

Groeten,

Ruben

dat op 0:30 is een stuk onkruit dat eraan zat toen ik em de struiken in slipte en ik vond et er wel leuk uitzien.
dat van de stoeprand afrijdn dat deed ik alleen toen en ik denk zelf dat die auto niet lang mee gaatXD

ja hoor, en een appel is een peer...
je vergelijkt nu twee dingen die niet te vergelijken zijn..

maargoed, ik zeg het alleen maar, omdat je met zo'n rijstijl kosten krijgt, die niet nodig is. en dat vind ik persoonlijk zonde, zeker omdat je hem nog zo kort hebt.

Groeten,

Ruben

ga toch mee met de flow. Beetje luchtig mag hé.

dat op 0:30 is een stuk onkruit dat eraan zat toen ik em de struiken in slipte en ik vond et er wel leuk uitzien.
dat van de stoeprand afrijdn dat deed ik alleen toen en ik denk zelf dat die auto niet lang mee gaatXD

Als je er zo mee rijd niet, rij er fatsoenlijk mee, onderhoud hem goed en hij zal wel lang meegaan.

Zo`n TT-01 krijgt je haast niet kapot. Heb er een Rallycup mee gereden met 0,0 schade. Dat ik incl. jumps en heel veel crashes.....

Zo`n TT-01 krijgt je haast niet kapot. Heb er een Rallycup mee gereden met 0,0 schade. Dat ik incl. jumps en heel veel crashes.....

ja ik heb nu alleen optische schade ( en de banden zijn een beetje versleten )
dus ik vind het een goeie auto en ik ben ook al best vaak over de kop gevlogen

Back