mijn tweede speed 400 bakje

• Topicstarter Topicstarter anthony
  • Startdatum Startdatum
A

anthony

Guest
Ik heb tussen mijn andere projecten nog vlug eens een sp400 bakje in elkaar geknutseld. Mijn eerste staat hier ook op het forum. De basis is het zelfde dan de eerst maar dan volledig bijgewerkd, een dunnere vleugel, span met 8cm verkleind romp ook verkleind enz. Wel is het gewicht met 20gr toegenomen, i.p.v 380gr weegt hij nu 400 maar dat zal niet veel uitmaken denk ik. De stroomlijn van de romp en de roeren zijn veel verbeterd en hoop zo wel wat meer snelheid er uit te kunnen persen. ps de setup is het zelfde gebleven dan de eerste.

afb19978.jpg

afb19979.jpg

Ziet er goed uit Anthony! Heeft deze wat speedster/PR-400 trekjes toevallig?

Vlieg je ook mee met de Belgische 400 wedstrijden?

Paul

Ik vlieg niet in de belgische 400 wedstrijden en wat die trekjes betreffen, ik heb hem volledig zelf ontworpen met natuurlijk wat te snuisteren bij andere ontwerpen en modellen. Ik heb vandaag voor de eerste keer gevlogen met hem en was niet echt onder de indruk van de snelheid of zou dat zijn doordat ik sinds kort met speed delta's vlieg met een vette nitro erop. Maar voor de rest vliegt hij strak, juist nog even het CG naar achter leggen want het ligt iets te ver naar voren waardoor hij enorm doorzakt bij het starten.

Back