Mijn ultimate is binnen !!!!!

• Topicstarter Topicstarter ultim@te
  • Startdatum Startdatum
U

ultim@te

Guest
hallo mijn ultimate van gonav is binnen en het is echt een plaatje,de afwerking is mooi en de delen schuiven allen mooi in en over elkaar heen .
in de verpakking zitten alle ruddurhorns met kogel links en en servo extensions inbegrepen de tank is voorgemonteerd en de pull pull kabels zitten al in de romp weggewerkt echt een kwaliteitsproduct dat zijn geld 3 x waard is .
bekijk de foto`s en oordeel zelf.............. hij is flink groot vind ik zelf.
mvg eric
ps binnenkort wat mooie foto`s van dichterbij enzo zodat je kunt zien dat alles netjes is gebouwd.
azc8qt.jpg

jtrswo.jpg

jr2ybl.jpg

2m515x1.jpg

10ncfvq.jpg

2cqd7yr.jpg

10oi2hf.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige kist,

Waar heb je die gehaald?
bij RC-Import .
de kist heb ik thuis met het verzenden dus voor 490 euro.
het is een 50cc kist dus als je bijvoorbeeld de DLE 55 erbij neemt dan kom je compleet op 759 euro plus vezend is ong 800 denk ik .
grtzzz eric

kun je ook eens een foto maken van de voorkant van de romp zonder de motorkap aub ?

ik was er al bang voor, weinig plaats om een uitlaat te plaatsen in de romp

of de foto's moesten bedriegen.

denk ook niet dat er plaats genoeg is ...
ik heb het opgemeten maar ik heb onder de romp een diepte van 25 cm vanaf de voorkant van het gat tot aan het schot in de romp.
je kan dus een cannister van 30 cm lang makkelijk kwijt.
voor mij maakt dit niets uit want ik heb een tig lasapparaat tot mijn beschikking en ik ga een ``custom`` uitlaat realiseren van dunwandig rvs die netjes is de romp past .
maarruuhh waarom zo beteuterd je moet ook nog wel iets eigen creativiteit aan zo`n arf toevoegen.
ik vind het juist wel een leuke uitdaging om zelf een passende uitlaat te maken, het heet tenslotte model``bouw`` toch:D:D

nee, ik doe aan modelvliegen.

succes met de "bouw" dan, het ging me vooral om de diameter die je kwijt kan in de romp.

Zou je even je voorgaande postings waar foto's instaan, willen aanpassen, en dan na elke foto even een lege regel zetten?

Nu komen ze naast elkaar te staan, wat erg lastig kijkt. Dan staan ze gewoon netjes onder elkaar :)

Toestel ziet er mooi uit hoor!

dat zijn de kinderziektes he , ik heb sinds gisteren pas door hoe ik de foto`s kan plaatsen .
ik zal hier in het vervolg rekening mee houden.
mvg eric

Is zeker een mooie kist.

Wat is volgens de doos nu het merk?

Deze kist en meer van die serie wordt verkocht onder verschillende namen.

Laatste wat ik eruit haalde was goldwing rc maar die site is nu down....
Ook een mooie kist voor 10 of 12cell lipo setup.

op de doos staat goldwing maar dit is de doos die om de doos zit waar de kist in zit .
op de binnenste doos staat geen enkel merk of referentie ,ik denk dus dat die sticker op de doos bewust geen merk bevat en dat goldwing deze serie gewoon onder zijn eigen naam verhandeld maar bij de chinezen die hem bouwen besteld zonder hun eigen naam .
mvg eric
hopen dat het snel voorjaar wordt dan gaat de ulti de lucht in ( als alles goed gaat )

Wat is de breedte van de motorkap?
Wil je dit ook eens meten aub en hier posten?
Gemeten horizontaal als het vliegtuig op zijn pootjes zou staan.

idd een mooie kist, ander kleurenschema is nieuw denk ik. maak gelijk 2 uitlaten:p heb je eentje voor de pitts ook:p succes met de bouw!

idd een mooie kist, ander kleurenschema is nieuw denk ik. maak gelijk 2 uitlaten:p heb je eentje voor de pitts ook:p succes met de bouw!
hoi chris,
ik ga binnenkort een aantal uitlaten bouwen en als ik ze heb gemaakt zal ik je wat foto`s mailen .
als jij ook een uitlaat nodig hebt dan wil ik deze best voor je lassen en dan betaal je alleen het materiaal wat ik gebruik voor die uitlaat ,voor het lassen hoef ik niets te hebben ,dit vind ik tenslotte leuk om te doen.
ik moet wel eerst een paar test uitlaten lassen en dan gaan kijken hoe deze het doen op de motor uiteraard.
ik zou eigenlijk wat tekeningetjes moeten hebben waar de inhouds maten op staan zodat ik wat referentie heb .
als je dit eens tegenkomt moet je het maar even doorsturen.
mvg eirc
Wat is de breedte van de motorkap?
Wil je dit ook eens meten aub en hier posten?
Gemeten horizontaal als het vliegtuig op zijn pootjes zou staan.
de breedte van de motorkap is 24,5 cm
de grotte van het gat onder de motorbox voor de cannisters is 7 cm hoog bij 12,5 cm breed.
hopende u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.
mvg eric:-D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back