Mijn veel te dure (DeAgostini) Kyosho PureTen Alpha II

Discussie in 'Foto-Album' gestart door ph0b0s, 8 jan 2006.

  1. ph0b0s

    ph0b0s Guest

  2. Erikderaaf

    Erikderaaf

    Lid geworden:
    18 sep 2003
    Berichten:
    1.942
    Locatie:
    Zijtaart, noord-brabant
    kijk eens aan.

    Ligt het nu aan mij of staat die wielophaning zo vreemd (posifief camber!!)

    verzoek, wil je voortaan de fotos van je auto in het daarvoor bedoelde topic plaatsen (foto's van je modelauto)?
     
  3. Corally

    Corally

    Lid geworden:
    16 jul 2005
    Berichten:
    1.084
    Locatie:
    Vlissingen
    haha erik ik dacht het zelfde maar toen zag ik dat de wielmoertjes er niet opzaten vandaar :D
     
  4. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Die wielen staan nog los :D Bevestigingsboutjes moeten nog komen...

    Verzoek genoteerd :wink:
     
  5. Ferrari F 2005

    Ferrari F 2005

    Lid geworden:
    24 apr 2004
    Berichten:
    1.643
    Locatie:
    prov.groningen
    oh oh oh , dat moet je toch zeer doen aan je knip , je had vele malen beter de rtr set van hpi kunnen halen , de rs4 nitro 3 evo , stukken goedkoper en vele malen beter dan dit.

    en maar wachten op onderdelen , zo wil de zomer wel voorbij , en nog geen meter gereden.

    maargoed ieder zijn eigen smaak.
     
  6. aviador

    aviador Guest

    tsjaa, als je eenmaal begonnen bent is het natuurlijk moeilijk om te stoppen he :wink:
    ondanks het lange wachten ziet hij er toch nog mooi uit moet ik zeggen (welke nieuwe auto niet) :D
     
  7. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Nu begint dat wachten wel tegen te steken ja ;)

    Maar ik heb toen het eerste boekje gekocht uit nieuwsgierigheid, en er dan gewoon mee
    verder gedaan uit interesse... Gaandeweg wel wat meer info beginnen opzoeken enz op
    het internet, en zo dan ook te weten gekomen dat deze zowat 3x meer kost dan een
    auto in de winkel... Maar ja ik was dan al halverwege en dan maar voort gedaan... DeAgostini heeft er al goed aan verdiend, maar ik hou er wel een mooie hobby aan over, een hobby die anders nogal onbereikbaar leek...
     
  8. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Zo is het inderdaad.... :)

    NU ziet hij er nog mooi uit ja... maar ik denk dat da snel ga veranderen eens dat hij rijdt :tank: :D
     
  9. waar isde uitlaat?
     
  10. Off-Road Racer

    Off-Road Racer

    Lid geworden:
    24 apr 2005
    Berichten:
    936
    Locatie:
    Olst
    Zit er gewoon op maar is best klein :wink:
     
  11. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Bij deagostini. :D
     
  12. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Hehe :D

    Nee die zit er idd al op, maar er liggen nog andere stukken bij deagostini die ik dus liever al zou hebben... Zoals bv de body, ik snap ni waarom ze die pas bij de laatste boekjes ergens gaan meegeven, is je auto bijna af en kan je nog aan het spuitwerk beginnen ipv eindelijk te rijden... Maar ja... :s geduld!
     
  13. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Die knalpijp is wel klein zeg! 8O Zijn die reso pijpjes nou zo klein tegenwoordig of ben ik gek? :p Deze lijkt wel op een vliegtuig uitlaat.
     
  14. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Geen idee ;) Maar bij een van de laatste nummers zou er ook nog een andere uitlaat bijzitten...
     
  15. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Owja, die gaan natuurlijk nog n jaar door met tunen. :p Nieuw uitlaatje, nieuw kapje, nieuwe bandjes, alu upgrades. :p
     
  16. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Wss wel, het concept nog wat verder uitmelken ;)

    Maar ik blijf de boekjes wel volgen hoor, van 10 euro oper week gaan we ni dood, en
    buiten al het overbodige gelul dat er instaat staan er ook wel soms interessante dingen... ;)
     
  17. phreak

    phreak Guest

    Ik heb ook dit karretje in handen gekregen..om hem af temaken want iemand anders kan dat niet meer....

    ik had dus niets met zulke autootjes maar naarmate ik bezig was vind ik het erg leuk en interresant. en hij rijdt inmiddels :D
     
  18. sven

    sven

    Lid geworden:
    22 feb 2004
    Berichten:
    10.668
    Locatie:
    Roosendaal
    Heb je em ook al n keer schoon moeten maken? ;)
     
  19. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Mijne rijdt bijna :)

    Ik mis nu enkel nog stuurservostang, bevestiging van de wielen en de body :)
     
  20. spacessj

    spacessj

    Lid geworden:
    29 jan 2006
    Berichten:
    55
    Locatie:
    Heks, Limburg (BE)
    lijkt me een zeer kleine motor en uitlaat. of ligt dit aan mij?
     

Deel Deze Pagina