Mijn vliegtuigen :)

Foto'tje van mijn vliegtuig verzameling. :D

hangar7.jpg

De P-51. - *Heeft gevlogen :D
De Spitfire is nieuw en ongevlogen, *Verkocht,
De Arising star is nieuw en ongevlogen, *Update: Ze heeft gevlogen!! :D
De Calmato sport is nieuw en ongevlogen. *Update, ook deze heeft gevlogen :D
De Calmato trainer- Gecrashed!! :(
En de Great planes Easy sport is ook nieuw en ongevlogen. *Update, Ze heeft gevlogen!!! :D*

2dehands speeltje voor in de winter :mrgreen:
Aviomodelli Tango
07102009023.jpg

Laatst bewerkt:
Dankjewel :) Eigenlijk horen er nog 2 kisten bij, maar die zijn van de vriendin ;)

Maar ruimte is wel een probleem inderdaad, ons appartement is niet al te groot, en we hebben 8 vliegtuigen in huis. (Nog 1 van een kameraad)

Grtz

Zo, kerstkado's gekregen gisteravond, dus de lijst mag weer aangepast worden :mrgreen:

Kerstkado voor mezelf :
full

Kerstkado van de vriendin :

full

Nu snel ermee vliegen :mrgreen:

Merry christmas :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Update :)

Piper cub heeft ondertussen gevlogen, Evenals de p-40. :)

Bouwproject van de Dazzler even op pauze gezet.

Nu zorgen dat de "nieuwe" p-47 snel vliegklaar is:

full

Natuurlijk de Protech nemesis niet vergeten toe te voegen :mrgreen:

full

Hey, dat is mijn oude slaapkamer annex huidige hobbykamer:mrgreen:

De arising star heb ik afgemaakt en heeft reeds meerdere malen gevlogen. Doet ie aardig goed en leuk toestelletje. De Stick waar ik mee bezig was toen je bij ons aan huis was heeft afgelopen weekend al een aantal keer gevlogen. vermogen zat met de Zenoah:mrgreen:.

Heb je die motor al aan de praat gekregen?

Marc

Hey, dat is mijn oude slaapkamer annex huidige hobbykamer:mrgreen:

De arising star heb ik afgemaakt en heeft reeds meerdere malen gevlogen. Doet ie aardig goed en leuk toestelletje. De Stick waar ik mee bezig was toen je bij ons aan huis was heeft afgelopen weekend al een aantal keer gevlogen. vermogen zat met de Zenoah:mrgreen:.

Heb je die motor al aan de praat gekregen?

Marc

Dat klopt :)

Ah goedzo, Maar heb je erzelf mee gevlogen? Dat was niet de bedoeling he marc!! :mrgreen:

Ja, moet nog maar eens langskomen, om die Stick te zien vliegen!! ;)

Motor moet ik nog even aan clublid Bart meegeven, Dus dat komt wel in orde :cool:

Tot snel :bye:

Deze Tango heb ik nog ooit gebouwd als 13 jarige... Had enkel de romp en de vleugels, geen andere delen of handleiding. Was duidelijk te zien aan het eindresultaat :-) Toch lag bij mij de motor op z'n zij, stond de motorkap er nog op en was ik er ook nog in geslaagd het neuswiel en de resopijp onder de romp te prutsen. Wat ik me herinner is dat die loodzwaar was (abs romp) en de vleugels niet te demonteren van de romp doordat ik door de hoofdligger had geboord of zoiets. Bij een rugwind landing een stevige radslag gemaakt, heb toen de linkervleugeltip moeten repareren en een berg polyester er vooraan ingegoten om het motorspant weer vast te krijgen... Wat een tijden :-)

Ja Paul, Die Tango was een apart geval!
Was inderdaad zeer vervelend dat de vleugel er niet af kon,
Maar gelukkig ging die net in de auto met de vleugel erop :mrgreen:

Maar vliegen deed ze als de beste :cool:
Helaas dat ik haar in de boom heb geparkeerd :rolleyes:

Grtjs

Back