mijn website :beginners

• Topicstarter Topicstarter aaron 96
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aaron 96

Guest
hallo,
ik ben al een jaar of 3-4 bezig met modelbouw electro en brandstof ik vondt het nu wel eens leuk om meer mensen aan te moedigen om aan modelbouw te doen en daarom ben ik begonnen met een algemene website te maken wel dit is hem : rc racing , rc auto's (ik weet het hij lijkt wat amateuristisch ) maar ik zou graag eens van jullie willen weten wat jullie er van vinden en wat er moet veranderd worden.
ik vindt hem personelijk wel goed voor beginners :D

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
kvind hem super :

<%@ Page Language="vb" AutoEventWireup="false" Codebehind="Werken.aspx.vb" Inherits="WP.Werken"%>

EveryOneWeb is tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het later opnieuw. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

EveryOneWeb is temporarily unavailable. Please try back later.
We apologize for any inconvenience.

EveryOneWeb est temporairement indisponible. Veuillez réessayer plus tard. Nous vous prions de nous excuser pour le désagrément occasionné.

EveryOneWeb no se encuentra disponible en estos momentos. Por favor, inténtelo de nuevo más tarde. Disculpe las molestias.

ow het spijt me maar ik kan er zelf niks aan doen
(ze zijn werken aan het doen)
mss morgen proberen

opzich een aardige site maar duidelijk bedoeld voor mensen die van snelheid houden nen niet van modelbouw algemeen zoals je vermelde in je mail

Eingelijk horen hier geen website promoties.
Je kan altijd de link in je onder tittel zetten,ter reclame.

Bij vragen kunt u mij per PB berichten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back