Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ron Sebastian hadt inderdaad dit systeem, op de door hem ontwikkelde, Hydra in gebruik 2 jaar geleden op de 3D Masters.
Alleen het www.vstabi.de is niet ontwikkeld door Ron maar door Ulrich Roehr, en is nog enkele jaren ouder. Ulrich heeft de V-Stabi ontwikkeld in eerste plaats om te gebruiken voor op z'n Elektro-heli's (ook eigen ontwikkeling). Zie /www.uroehr.de.
Het voordeel van het weglaten van de paddelstang is dat er minder weerstand is, dus je hebt minder vermogen nodig om de kop op toeren te houden. (in het NiXX-tijdperk leverde dit de nodige extra vliegtijd op). Een nadeel is het vliegkarakter wordt compleet op z'n kop gezet. De V-stabi haalt dit probleem weg, d.m.v. 2 gyro's en een snelheids-bepaling en een hoop slimme software.
In de tussentijd wordt de V-Stabi niet alleen toegepast op E-heli's maar ook op Olie-stokers zoals de Hydra, omgebouwde NT's, Advantage en zelfs Turbine heli's van Nederlandse bodeom www.helitech.nl