Hoi medevliegers,
heel erg lang gelee voor mij, ben er volledig uit en lijkt wel of ik niks meer weet
Had een hoop helis, groot, klein nitro, elektriek. Maar heb ooit alles (helaas) verkocht en heb alleen nog een oude align 550E over. Die deed het altijd verschrikkelijk goed. Vlieg niet zo vaak meer, maar als ik ermee vlieg doet ie het. Maaaar ineens van de week stopte hij met draaien op ongeveer 8m boven de grond, ondersteboven. Eerste keer dacht ik nog dat het een slechte lipo was,.. maar gebeurde met hele goede lipo bij vlucht 2 ook. heel scary,, want mn auto rotatie ging ook maar ternauwernood goed. Heb alles gecheckt, begrijp er niks van. Het was wel koud, denk 3 graden, niet mistig, en zelfde plekje als altijd en de twee satelite ontvangers brandde ook gewoon nog, niet knipperen. Maar vlieg wel vaker met kou. En het gebeurd gek genoeg niet met tictocs, hoe wild ik ze ook maakte. Maar ondersteboven, maar dan ook niet gewoon ondersteboven, dat ging goed, maar meer als in een pyroflip ondersteboven (maar kan toeval zijn). Ik kan die oude silverline mikado vbar ook niet uitlezen gek genoeg. Hij maakt geen contact met de vbar controlepanel. Heb nog een oude kbar liggen en die pakt ie wel. Iemand enig idee wat er ineens kan zijn met die vbar,. is dit iets wat vaker voorkomt. En een tip met welke software ik die wel kan uitlezen wellicht? Misschien zie ik iets in een log ofzo.
Heb vandaag nog even in de tuin gewoon gehoverd, en heel wild op en neer gevlogen, maar dat gaat allemaal goed, ik kan dat probleem helaas niet even op een veilige manier reconstrueren!
groetjes robert
heel erg lang gelee voor mij, ben er volledig uit en lijkt wel of ik niks meer weet

Heb vandaag nog even in de tuin gewoon gehoverd, en heel wild op en neer gevlogen, maar dat gaat allemaal goed, ik kan dat probleem helaas niet even op een veilige manier reconstrueren!
groetjes robert