B
beatbrother
Guest
Hey guys,
Eerst en vooral. Ik ben nieuw hier, dus laat me even starten door even 'hallo' te zeggen.
Hallo
Ik heb nog geen ervaring met modelbouw, buiten vroeger de gebruikelijke auto's op afstandsbediening enz.
Ik doe veel in foto en videoproducties en ik heb me de laatste tijd al zitten vergapen aan die prachtige aerial filmpjes. Het filmen in combinatie met het plezier van het vliegen lijkt me echt geweldig.
Dus heb ik zopas contact gehad met aerialtronics.nl en ze hebben me wat informatie toegestuurd. Zij verkopen de volledige sets van mikrokopter.
Nu zie ik er hier veel aan zelfbouw doen en daar blijk je je wel wat mee uit te kunnen sparen niet ? Het probleem is dat ik totaal niet handig ben op dat vlak, dus ik vrees ervoor dat ik niet goedkoper ga uitkomen.
Nu wilt er iemand zijn gebruikte mikrokopter okto verkopen met het volgende inbegrepen voor 3500 € :
Mikrokopter okto
MK Flight Control
Navi
GPS
GPS Cable
MK Compass
BL controllers (8)
MK USB
Power Distribution board
8 Carbon Graupner propellers.
Videomount van Photoshipone met automatische roll en tilt functie.
Inclusief volgende accessoires:
Transportkoffer
2 x 5000mah lipo's
Oplader met nodige kabels.
Video transmissiesysteem 250mW
Reserve propellers, reserve landingsstel, centerplates, lipohouder,
nodige kabels etc….
Is dat een goede prijs of kan ik dan toch beter voor een nieuwe in zelfbouw gaan ?
Waarvoor ik m vooral wil gebruiken zijn video-opnames (met GoPro of 5d/7d).
Hij moet het liefst zo stabiel mogelijk zijn.
Raden jullie deze okto dan aan of kan ik me ook met iets anders behelpen dat mss beter is voor hetgeen ik het wil gebruiken ?
Alvast bedankt voor jullie hulp en ervaring te delen.
Eerst en vooral. Ik ben nieuw hier, dus laat me even starten door even 'hallo' te zeggen.
Hallo

Ik heb nog geen ervaring met modelbouw, buiten vroeger de gebruikelijke auto's op afstandsbediening enz.

Ik doe veel in foto en videoproducties en ik heb me de laatste tijd al zitten vergapen aan die prachtige aerial filmpjes. Het filmen in combinatie met het plezier van het vliegen lijkt me echt geweldig.
Dus heb ik zopas contact gehad met aerialtronics.nl en ze hebben me wat informatie toegestuurd. Zij verkopen de volledige sets van mikrokopter.
Nu zie ik er hier veel aan zelfbouw doen en daar blijk je je wel wat mee uit te kunnen sparen niet ? Het probleem is dat ik totaal niet handig ben op dat vlak, dus ik vrees ervoor dat ik niet goedkoper ga uitkomen.
Nu wilt er iemand zijn gebruikte mikrokopter okto verkopen met het volgende inbegrepen voor 3500 € :
Mikrokopter okto
MK Flight Control
Navi
GPS
GPS Cable
MK Compass
BL controllers (8)
MK USB
Power Distribution board
8 Carbon Graupner propellers.
Videomount van Photoshipone met automatische roll en tilt functie.
Inclusief volgende accessoires:
Transportkoffer
2 x 5000mah lipo's
Oplader met nodige kabels.
Video transmissiesysteem 250mW
Reserve propellers, reserve landingsstel, centerplates, lipohouder,
nodige kabels etc….
Is dat een goede prijs of kan ik dan toch beter voor een nieuwe in zelfbouw gaan ?
Waarvoor ik m vooral wil gebruiken zijn video-opnames (met GoPro of 5d/7d).
Hij moet het liefst zo stabiel mogelijk zijn.
Raden jullie deze okto dan aan of kan ik me ook met iets anders behelpen dat mss beter is voor hetgeen ik het wil gebruiken ?
Alvast bedankt voor jullie hulp en ervaring te delen.