Millennium 60 III Pro

:o Zijn er hier nog heli bezitters of kenners die wat meer kunnen vertelen over de Millennium 60 III Pro? Dit type is midden van dit jaar uit gekomen en spreekt mij wel aan. Maar misschien dat er iemand een ander mening voor heeft? ( :roll: Overig heb ik deze heli nog niet in Nederland te koop zien staan. Waar is deze te koop?).
Vlieg zelf nu met de Moskito Sport van Robbe.
:idea: Ben nieuwsgierig wat hier uit komt. :?:

via robbe rechtstreekt te bestellen geloof ik.
ken het ding persoolijk niet maar over de vliegwaliteit zou ik me niet druk maken, de millenium 2 heeft een hele goede reputatie, dus de 3 zal wel snor zitten

nee is vanuit belgie en dus geen extra heffingen met btw of iets dergelijks binnen de EU.
alex van rc market is ook een vriendlijke kerel en betrouwbaar zakenman, ik heb er ook al eea besteld en steeds tot volle tevredenheid.

Dank je Gerard.
Het scheelt toch best wel veel vergeleken bij anderen en zeker zonder al die poes-pas erbij. :lol:

De Mil III is eigenlijk voor de 90 C-spec gemaakt, als je een 60er wilt kan je net zo goed(koper) een Mil II nemen.

RCmarket is top om bij te kopen, btw hij maakt de upgrade parts voor Robbe!!!

alle carbon delen die hij als "genuine parts verkoopt" zijn echter wel copieen door hem zelf gemaakt !!! maar desalnietemin goede zaak.

:D Ik heb een paar keer gekeken op de site van RCmarket. Best wel een leuke site, maar waar ik zoek, ik kan geen adres vinden. Wie weet het adres van deze winkel? :roll:

Niet dus ik heb eens geprobeerd een mailtje in het nederlands te sturen maar kreeg mailtje terug of ik het wilde herhalen in het engels

Gr Remco

Denk niet dat alex frans kent want als het om geld gaat kunnen die frans talige belgen wel nederlands :wink:

Als ik nu mensen beledig is dat niet zo bedoelt maar het is wel ervaring. Ik weet het niet iedereen is het zelfde.

Gr Remco

Back