Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nu op dit moment is het wel lekker warm, is er nu thermiek? (wel veel wind)
straks wil ik even buitenaf proberen met de mimi, is dat nu wat?
), er is nu nog geen info over de wedstrijd in Odoorn maar dat komt vast binnenkort![]()
klik eens in de kalender (rechter kolom)op de wedstrijd van Odoorn![]()
Standaard
Bedankt voor de tips. Ik heb alleen nog 5 minuten epoxy liggen en CA medium en dun. Is CA ook in combinatie met matjes te gebruiken zoals dat ook werd aanbevolen voor het horizontale stabilo?
En als je
PU vernis gebruikt heb je dan geen matjes nodig? Of dat ook in combinatie met matjes?
ook nog even boven de Ginkelse Heide gevlogen
ik had de vorige romp met epoxy gelijmd, kan dat ook gewoon? ja toch lijkt me?
inderdaad, dat onrepareerbaar was een eerste aanblik, het is allen wel 2 a 3 cm uit de voorlijst bij de wortel, dus dat is niet super,
maar inderdaad, hij valt te repareren, maar het rompje moet echt nieuw, dat maak ik meteen
met dyneema vislijn, en waarschijnlijk een staartboom van sietse!
maar, hoe maken jullie die sleuf in de staartboom achteraan voor de rudder? dat had ik bij m'n oude niet gedaan,
maar gewoon apart erop gelijmd met achteraan wel lichtjes doorloop, voor extra stevigheid.
groeten ike
Frans, PU gebruiken als epoxy werkt dat ook zoals epoxy (dus even hard na het baggen en even stevig?) alleen het niet duur ben ik het niet helemaal mee eens of je moet een goedkoop adresje hebben.. Ik was voor een kwart liter 10 euro kwijt