Mini Bouwdraadje Graupner BAe Hawk 90mm.

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door KDLdezwart, 24 mrt 2009.

  1. KDLdezwart

    KDLdezwart Guest

    Iemand ervaringen met de GRAUPNER Hawk Red Arrows (impellor-model) 199,- bij Quartel modelbouw?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2009
  2. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.822
    Locatie:
    Zeewolde
    Vraag het eens aan Ger Kovacs hij heeft er 1 gehad
     
  3. anne

    anne Guest

    ja valt zwaar tegen met orginele setup.ze zeggen 80kmH naja als hij dat haalt volgens mij lang niet met orginele setup is het net een vliegende dweil..als je hem wel koopt dan orginele motor gelijk uitbalanceren dat scheelt al een stuk...ik heb die van mij gelijk gesloopt en aangepast op een 90mmfan met h.e.t. op 4 cellen stuk beter...denk dat het beste is die van ger die is volgens mij al uitgebalanceerd dat scheelt weer...



    gr anne.
     
  4. KDLdezwart

    KDLdezwart Guest

    Dank voor de snele reactie,

    is die van Ger te koop dan?
     
  5. anne

    anne Guest

    he hallo,,

    ja kweet niet als hij hem nog heeft er waren namelijk meer belangsstellenden voor,kijk anders ff bij te koop stukje....kdacht ook dat er al wat threads over de bae hawk van graupner in het edf gedeelte staan...


    gr anne
     
  6. KDLdezwart

    KDLdezwart Guest

    Gekocht

    Toch maar aangeschaft.

    Kan hem morgen ophalen. Zal er ff wat fotootjes bij plaatsen als ik hem binnen heb. Soort mini draadje dan maar van maken.

    Hoeft niet zoveel aan te gebeuren om te vliegen, maar misschien leuk om hem een ander kleurtje te geven.

    Foto's volgen snel.


    Tip voor het spuiten van foam zijn uiteraard welkom. Schuren en met albastine light straker maken lijkt mij op dit moment de beste oplossing. :confused:


    Hoor graag van jullie.
     
  7. plotterwelt

    plotterwelt

    Lid geworden:
    5 aug 2006
    Berichten:
    15.627
    Locatie:
    Oss
    Mijn tip is hem zo laten als hij is .
    Door het glad maken van foam kisten word hij zwaarder en moet hij veel sneller gevlogen worden .

    En als hij al niet snel is word het een drama .

    Mvg Johan
     
  8. KDLdezwart

    KDLdezwart Guest

    Inhoudvan de doos

    Hij is binnen,

    Eerst maar wat plaatjes van de inhoud. Daar smult iedereen hier van geloof ik.

    Plaatjes plaatjes plaatjes, haha..

    [​IMG]



    Hier wil ik wel wat mee doen.. ziet er wel hel erg kaal uit die canopy.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    Eerst maar een beginnen met het lijmen van de hoogte roeren. Met 30 min epoxy. Heb even geen 5 min meer liggen. :eek:


    Wel snel even alles gecontroleerd of de servo's allemaal werken en het motortje. Wat een geluid zeg, dat voor zo'n klein kistje!!


    Foto's van het bouwen komen er straks op te staan.


    Groet,
    Kevin
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2009
  9. KDLdezwart

    KDLdezwart Guest

Deel Deze Pagina