"mini" bouwproject(je)

Arnold,

het enige wat ik nu doe is wapperen met m'n oren (heb hier geen airco) en nog loopt het zweet in straaltjes langs m'n rug

:wink:

Maar:

Een paar van die links is voor meerdere mensen wel nuttig denk ik. Ik had ze ge-bookmarked, dus ik vis ze zo weer op.
Daar krijg ik het niet van aan m'n hart hoor. :lol:

Wim

Hallo jet,

waarom ga je niet eens kijken naar je vakbladhandel in de buurt en neus eens in de voorhande zijnde modelbouwtijdschriften van boten zoals ; modelboats of modelbouw aktueel bv. daar zitten soms leuke plannen in met een eenvoudige bouwbeschrijving erbij. Staat het model je niet aan wacht dan tot het volgende nummer uitkomt (meestal maandelijks) een beetje geduld maar je zal uiteindelijk een model naar je hart vinden.
Enne is de schaal niet goed loop even langs een kopiecenter en laat het plan verkleinen naar de gewenst afmetingen.

groeten lucky

nou lucky, ik heb al wat rondgeneust.

Ook in de fmt staan wel eens leuke dingetjes, en ik heb het artikel van de modelbouw aktueel over die vijver eend.

maar ik zocht nog iets kleiners, of iets anders.

zoals eerdergezegd: de jeugd van tegenwoordig
das wel waar ja, maar je moet toch wat, maar ik heb al wat leuke links gekregen van wim, en ik denk dat ik daar wel wat mee kan.

en ik vraag nog wat rond op de club bij ons, wie weet hebben ze daar nog een gek idee.

Sander

Back