T
Therapy
Guest
Hallo, ik ben nieuw in hele r/c gebeuren maar wil na de winter graag beginnen met vliegeren. Ik heb gelezen dat je best een vliegtuig met de vleugels hoog neemt om mee te beginnen. Mijn doel is ook EDF te gaan vliegen. Vandaar dat ik bij deze uitkwam: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini BZ-35 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF . Dit zag er mij een leuk model uit en - volgens de site - een goed beginnersmodel. Hebben mensen ervaring of opmerkingen op dit model?
Ook zou ik nog een zender nodig hebben, iemand die er eentje kan aanraden? Liefst 6+ kanalen aangezien ik uiteindelijk met dingen als dit BananaHobby - 12 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Super BZ-22 3D Vector Thrust Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF wil gaan vliegen al zal dat niet voor morgen zijn. ^^
Bedankt op voorhand,
Therapy
Ook zou ik nog een zender nodig hebben, iemand die er eentje kan aanraden? Liefst 6+ kanalen aangezien ik uiteindelijk met dingen als dit BananaHobby - 12 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Super BZ-22 3D Vector Thrust Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF wil gaan vliegen al zal dat niet voor morgen zijn. ^^
Bedankt op voorhand,
Therapy