Mini BZ-35 Bananahobby

• Topicstarter Topicstarter Therapy
  • Startdatum Startdatum
T

Therapy

Guest
Hallo, ik ben nieuw in hele r/c gebeuren maar wil na de winter graag beginnen met vliegeren. Ik heb gelezen dat je best een vliegtuig met de vleugels hoog neemt om mee te beginnen. Mijn doel is ook EDF te gaan vliegen. Vandaar dat ik bij deze uitkwam: BananaHobby - 4 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Mini BZ-35 3D Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF . Dit zag er mij een leuk model uit en - volgens de site - een goed beginnersmodel. Hebben mensen ervaring of opmerkingen op dit model?

Ook zou ik nog een zender nodig hebben, iemand die er eentje kan aanraden? Liefst 6+ kanalen aangezien ik uiteindelijk met dingen als dit BananaHobby - 12 CH 2.4GHz BlitzRCWorks Super BZ-22 3D Vector Thrust Aerobatic Radio Remote Control Electric Ducted Fan RC Fighter Jet RTF wil gaan vliegen al zal dat niet voor morgen zijn. ^^

Bedankt op voorhand,

Therapy

als je totaal geen vlieg ervaring hebt is een edf geen verstandige keuze om mee te beginnen. deze modellen zijn veelal instabiel en erg snel.je hebt dus ook goede reflexen nodig die je aantraint met veel vliegen.
tenzij je bij een instructeur aan de kabel kan oefenen zou ik voor een ander toestel kiezen. houd met de zender rekening dat er een mogenlijkheid is om de zender met die van een instructeur te koppelen om schade en teleurstelling te voorkomen.

Ik zou sowieso niks in't buitenland bestellen, je kunt beter naar een winkel gaan en daar een beginnerstoestel en goede zender gaan halen. Als je dan later voldoende kunt vliegen zijn er mogelijkheden genoeg om een edf aan te schaffen..

hoop dat je er iets aan hebt,

didier

ben volledig eens met droopy0025
met zo'n klein ding leren vliegen kwassie onmogelijk
sorry
deze bijvoorbeeld is veel geschikter om te leren en kan tegen een stootje
HobbyKing Online R/C Hobby Store : AXN Floater-Jet w/ Servo, Motor, ESC (EPO) Plug-n-Fly