Hoi,
Ik heb de link bekeken en nu heb ik ook zo'n auto'tje(gekocht van neefje hehe)
Ik zie op die site dat er verschillende verandereingen zijn toegepast waaronder;
4penlights in de zender inplaats van 2 voor meer reikweidte
Inplaats van één battarij in de auto twéé cellen voor in het vliegtuig zodat het voltage word verdubbeld voor meer power in de moter
Ook zag ik dat als je dus de originele cel erin zet dat je dan op de printplaat wat dingen moest omgaan solderen,terwijl als je er 2 pakt dat dat dan niet meer hoeft!
En dat je als je achteruit drukt dat dan pas de moter begint te lopen,Waarvoor??? vooruit drukken lukt toch ook?
Ik zat er al aan te denken om gewoond e moter iets wat schuin omhoog te zetten dat,als ik gas geef dat het vliegtuigje dan omhoog gaat!
En het sturen als ik zegmaa de voorkant van de auto eraf knip en een klein constructietje maakt dat je ermee het richtingsroer kan laten bewegen gaat dat? of heb je daar ookw eer verandereingen voor nodig?
Ik ben zelf geen electro deskundige en weet dus heelaas helemaal niks van al die termen in de elctro af
Heeft iemand al zo'n vliegtuigje gemaakt en heeft ie er foto's van en kan die misschien uitleggen wat voor een veranderingen hij heeft aangebracht?misschien daar ook foto's van?
Lthium-polymer cellen heb ik niet en wil ik ook liever,als het evn kan,niet hoeven aan te schaffen want daar moet ik ook weer een losse lader bijkopen.
Maar K heb wel nog 14 losse cellen 110 mah...,In de hoop dat ik daar wat mee zou kunnen
Ik heb ook nog een een klein motertje uit een 9 gram servo of uit de hs81 servo
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen..... :roll: :roll: :roll: :roll:
mvgrt remy