Hey,
Ik heb een ontwerp voor een Quadcopter in SketchUp gemaakt.
Nu is mijn vraag:
Wat moet ik doen om het zover te krijgen dat iemand het voor mij kan CNC-frezen?
Ik kan het exporteren naar DXF, STL en DWG zou ook moeten lukken.
Als het zover klaar is voor de CNC zou ik het graag door iemand hier willen laten maken (tegen betaling natuurlijk).
Het materiaal moet 1mm epoxy plaat worden. Het zou handig zijn als de persoon die het voor mij wilt frezen dat al heeft, maar dat is niet zeker dus weet iemand een goede plek om het te kopen (winkel of Internet)?
EDIT: Ik denk dat dit nog wel goed is om te vermelden:
- Het zijn maar 5 verschillende onderdelen. (en niet erg ingewikkeld)
- Het zijn in totaal 14 stukken.
- Het zijn allemaal redelijk kleine onderdelen, dus een grote tafel is niet nodig, maar liefst wel een (redelijk) goede.
Alvast bedankt allemaal.
Grts,
Ik heb een ontwerp voor een Quadcopter in SketchUp gemaakt.
Nu is mijn vraag:
Wat moet ik doen om het zover te krijgen dat iemand het voor mij kan CNC-frezen?
Ik kan het exporteren naar DXF, STL en DWG zou ook moeten lukken.
Als het zover klaar is voor de CNC zou ik het graag door iemand hier willen laten maken (tegen betaling natuurlijk).
Het materiaal moet 1mm epoxy plaat worden. Het zou handig zijn als de persoon die het voor mij wilt frezen dat al heeft, maar dat is niet zeker dus weet iemand een goede plek om het te kopen (winkel of Internet)?
EDIT: Ik denk dat dit nog wel goed is om te vermelden:
- Het zijn maar 5 verschillende onderdelen. (en niet erg ingewikkeld)
- Het zijn in totaal 14 stukken.
- Het zijn allemaal redelijk kleine onderdelen, dus een grote tafel is niet nodig, maar liefst wel een (redelijk) goede.
Alvast bedankt allemaal.
Grts,
Laatst bewerkt: