Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ben alleen niet tevreden over de props .. wat een plastics zooiii![]()
Kan als je pech hebt ook een lagertje zijn...
Dit is goed te controleren door ze zonder prop te laten draaien..
Heb ooit uren lopen zoeken met zoiets,(grote hexa) en bleek een motorlager niet fris te zijn... Die maakte ander geluid dan de overige 3. Dus per motor testen (kabel uit naza halen van de overige motoren.
Dit klinkt niet als een lagertje. dan hoor je meer een koffiemolen geluid. Dit is echt een simpel iets wat los zit en ergens tegenaan komt.Kan als je pech hebt ook een lagertje zijn...
Dit is goed te controleren door ze zonder prop te laten draaien..
Heb ooit uren lopen zoeken met zoiets,(grote hexa) en bleek een motorlager niet fris te zijn... Die maakte ander geluid dan de overige 3. Dus per motor testen (kabel uit naza halen van de overige motoren.
Dit zijn wel tiger motoren wat danny gebruiktKlopt, vooral die kleine lagertjes zijn kwetsbaar. Ik heb laatst van een mini motor de lagers eruit gehaald en een paar uur in WD40 laten weken, daarna waren ze weer helemaal geruisloos![]()
Ja er hoeft ergens een schroefje maar lost te zijn wat tegen een ander metaaltje aankomtKan ook aan mobuis liggen heb ik namelijk ook met me mobuis heb hem zelfs al open geschroefd om te kijken als er wat los in zit... maar niks raars gevonden.. soms is het er en soms niet..
patrick
Wat zou het "mooi" zijn als het wel een lager isgeloof gerust iemand die voor 30k lagers per periode hier op zijn werk er doorheen draait, wat je hoort is geen lager.
er zit ergens iets los.
wel kek filmpje danny