Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik vlieg ook met 5" props gaat hard zat vind ik hier filmpje van mij op 5"
Ga binnenkort ook keer vliegen op 6x4,5 ben benieuwd hoe dat gaat [emoji573][emoji573]Netjes! De GoPro 4 superview maakt de snelheid sensatie helemaal af. Ik vlieg zelf ook nog steeds op precies dezelfde setup als jou, top setup
5" props gaan als een raket op 4s, 6" geeft net dat beetje extra...
Al sinds vorig week tot nu is de blackout super mini H out of stock bij multirotorparts.
Zijn er nog andere winkels in NL of Europa? of welke frame is na deze ook super goed?
Dat zag er prima uit voor een LoS maiden! Trage rolls en flips kun je sneller maken door de pitch/roll rate te verhogen, of je RC rate.Vloog verrassend goed, (horizon mode) gelijk alle vertrouwen in het ding. Gaat als een raket, zelf op een ruim 5jaar oud pack. Rudder veel te traag voor mijn taste, cyclisch mag van mij ook wel gevoeliger, gewend heel fijn te moeten sturen, roeren doe je in grootmoeders erwtensoep. In het 2e vluchtje wat flips en rolls getest, gelukkig met wat hoogte, dat ging namelijk als een natte krant. Is dat de horizon-mode? De snelle rolls en flips van de anderen zijn in rate mode? (Moet er nog mee spelen en uitzoeken)
zet de pid controller maar eens op 3. Verhoog je rates en probeer acro mode.Vandaag een maiden gehad zonder FPV gear.
Laten we immers eerst eens kijken hoe die meuk vliegt...
Blackout Mini-H
- Naze 32 acro CleanFlight
- Cobra 2300
- KISS 18A OneShot
- HQ 5x4
- Spektrum DX8 - AR7000
- CastleCremation 10A BEC
- 3S 2200mAh 30C
Vloog verrassend goed, (horizon mode) gelijk alle vertrouwen in het ding. Gaat als een raket, zelf op een ruim 5jaar oud pack. Rudder veel te traag voor mijn taste, cyclisch mag van mij ook wel gevoeliger, gewend heel fijn te moeten sturen, roeren doe je in grootmoeders erwtensoep. In het 2e vluchtje wat flips en rolls getest, gelukkig met wat hoogte, dat ging namelijk als een natte krant. Is dat de horizon-mode? De snelle rolls en flips van de anderen zijn in rate mode? (Moet er nog mee spelen en uitzoeken)
Nog niet alle FPV gear binnen dus dat laat nog even op zich wachten, benieuwd hoe mij dat af gaat. Uiteindelijk de bedoeling dat er 4S in gaat komen, voor nu hier even mee experimenteren. Verslag volgt!
Groenten,
Tjerk![]()