Mini H blackout

8786a91e053b7c7f8bf4281ea86f1634.jpg

Ik zit op PC1 met Standaard instellingen.. looptime 1500 vliegt voor geen meter.. schud alle kanten op ook met TPA. Ik wacht even op mijn nano adruino zodat ik mijn ztw esc kan flashen met blheli. En vervolgens over kan op betaflight met oneshot... oe kan niet wachten!

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1444761830099.jpg
    uploadfromtaptalk1444761830099.jpg
    50,2 KB · Weergaven: 213
Laatst bewerkt door een moderator:
ZTW is simonk but I can flash it to be able to use oneshot... sadly I don't understand PID tuning I know how to setup my taranis to do PID tuning on the sticks though. But I don't know how to work it or where to look at when to tune up or down! :rolleyes:.. should I go for another PC ? Maybe 1 or 2?

Ik zit op PC1 met Standaard instellingen..
bedoel je PC1 of PC0?
Anyway, gebruik eerst maar eens Multiwii (old). TPA eerst op nul. P voor pitch en roll op 3. en vandaar langzaam omvoeren. TPA voeg je toe als hij normaal goed vliegt (hovert) maar bij veel gas geven begint te trillen.

Okay, Ik zou toch de P waardes nog iets verlagen (hoge P waardes veroorzaken het snelle trillen) TPA is iets wat je pas als laatse toevoegd maar moet soms wel tot 0.50 worden opgeschroeft.

Oke dat ga ik proberen de instellingen nu zijn standaard allemaal. Gewoon op PC0 blijven? Kan je misschien kort toelichten wat het voornaamste verschil is tussen de PC's? Is PC0 voor beginners bijvoorbeeld?

Laatst bewerkt door een moderator:
PC0 is denk ik het makkelijkste te tunen. Deze PID controller draait ook in baseflight en daarmee konden en kunnen nog steeds hele volkstammen superstrak vliegen. Het verschil tussen de PIDcontrollers kan ik je zo niet uitleggen (en zeker niet in het kort)
Klik bovenaan in de balk van cleanflight op "Documentation for 1.x.x" Daar vind je ook wat uitleg over PID en PIDcontrollers.

Back