mini mag of easy star

hallo,

ik wil een nieuw vliegtuig gaan kopen en ik twijfel tussen de mini mag en easystar.
Ik heb ervaring met een schocky maar ik heb geen hal waar ik in kan vliegen, dus welke van de 2 denken jullie dat het beste en het leukste vliegt (niet bedoeld als beginner :wink: )

Groetjes rowan,

Ik heb trouwens de minimag. Vandaag voor het eerst met deze model gevlogen...ging niet zo goed...bij opstijgen gaf ik teveel up en ging hij stallen ---> crash. Een tijd geleden had ik een shocky, en ik was gewent om bij opstijgen gelijk 'up' te geven. Dat dus niet doen met een minimag!!!

Hoezo de wens om van een 3D kist naar een trainer te gaan? Lijkt me saai....

omgekeerde psychologie denk ik hier bij.
easy-star waarom niet leuk ding en je kunt er naar het schijnt leuke lucht foto's mee maken. mits je natuurlijk een camera mee laat gaan he.
ja en als je net zo wilt kunnen vliegen met een minimag als met een yak54 dan zul je bruut veel power moeten heben.
ook zou je er dan een middden dekker van moeten maken met geen profiel.
easy star kun je het ook mee redden als je dus exact het zelfde doet als met dat je zou moeten doen met de minimag

Hay zelf heb ik ervaring met de easystar en vind het een dijk van een kist.
Zelf gebruik ik hem voor luchtfotografie gaat perfect ,je moet wel heel raar doen om hem te crashen.
Stabiele kist dus het enige minpuntje vind ik dat ik hem nou niet de mooiste kist vind .
Zelf hoop ik op reacties van mensen met de mini magister ,lijkt mij ook wel wat om ernaast te hebben om te vliegen.
Groet :lol:

Ik zou in jouw geval geen EZ nemen; ik heb 'm ook gehad en ik was er vrij snel op uitgekeken.
Na wat shockiespul en momenteel een fijn vliegende laagdekker (de Decathlon, zie ander draadje) heb ik nu ook een Minimag besteld.
Motivatie: ik wilde een fijn vliegend kistje, dat vooral lekker degelijk is; een zekerheidje zegmaar, dat je met een beetje wind ook kan vliegen en makkelijk meeneemt op vakantie.

Een Minimag dan, gebouwd met rolroeren natuurlijk...
Vooral ook omdat je hier ook drijvers voor kan krijgen, watervliegen!
Easystar (geen rolroeren) lijkt me en afrader...
Easyglider lijkt me ook een leuke kist ;)
Mooie "onverwoestbare" EPP 3D kist is de Superzoom4D.

Geloof iets van 11-14 euro bij die toko.. let wel hij kan geen WOORD engels.. dus je moet in het Duits met hem communiceren.

Goedkoper dan daar kun je geen MXP kopen in mijn beleving.

www.hoelleinshop.com
Daar is ie 64 euro / 13? euro verzendem
www.lindinger. at
69 euro / 8 euro verzenden
Verzendkosten uit Duitsland meestal 13 euro. Hoellein staat vanaf 5 april ook op de beurs in Dortmund, dus als iemand er een voor je mee kan nemen ben je voor 64 euro klaar....
De drijvers zijn nog niet leverbaar en kosten 25 euro...
Andere drijvers zou ik zonder ervaring hiermee niet doen.

hey ik moet even kijken of ik iemand in mijn buurt heb die naar die beurs gaat ik kan helaas niet :? :? :P hoort de school je daar geen vrij voor te geven :wink: maar anders ga ik hem toch bestellen

ik heb 'm bij Vogel Modellsport besteld en ik was uiteindelijk 8 tientjes kwijt voor Mag (53 euri) + drijvers + porto

maarrrrrrr... ik heb 'm nog niet binnen ('zou ook nog ff duren i.v.m. die drijvers), dus ik kan je niets zeggen over hoe goed die shop is

wel een beetje weinig. Volgens de site moet je er een 7,4V 2200 mAh lipo in. Ik heb er een fietsbel in met een ele 1500 mAh 15/20C lipo. (een 3s 1500 mAh is even zwaar als 2s 2200 mAh)

Back