MINI MAG

• Topicstarter Topicstarter centrix
  • Startdatum Startdatum
C

centrix

Guest
HEY MENSEN WIE KAN MIJ HELPEN MET MIJN MINI MAG ALS IK HEM WEG GOOI STORT HIJ METEEN NEER EN HIJ KOMT OOK NIET HOGER ALS EEN METER VAN DE GROND TERWIJL MIJN EASYSTAR METEEN WEG ZWEEFT ALS HET WARE HEEFT IEMAND DEZELFDE PROBLEMEN BEDANKT

EY, ALS JE ZO SCHREEUWT DENK IK DAT ER WEINIG MENSEN REAGEREN....

Ok even een antwoord dan,

Zou je even willen melden welke motor en accu je gebruikt, ook even het totaal gewicht opgeven aub.

Ik denk dat het aan je setup licht, maar het kan ook zijn dat de batterijen niet vol zijn, heb je deze helemaal vol geladen?

Dit is de rubriek "Software" en niet voor sofware .........

Heren moddereters .... vûhplaasûh.....!!!

je trim kan ma dat ziet hij denk ik toch.
Volgens mij is je setup VEEEEL te licht voor de minimag.
En je smijt hem toch niet verticaaal he?:)
Oh ja vermeld even je setup dan zien we wel(kans zit er dik in dat dit over een veel te lichte borstelmotor gaat zoals de permax 400 of lichter).
Ik vlieg hem brushless(motor koste 30eur).
En hij vliegt zeer makkelijk uit men handen.
Ma tegenwoordig maak ik liever grondstarts(ja zonder staartwiel).
Het is geen speedkist maar een kist waar hij bedoed voor was(voor mij) gewoon relax vliegen.

Mvg sven

ik heb een bellanca en als ik daar een grondstart mee maak zijn de batterijen zo op

als de prop verkeertom zit heb ik toch wel een grooter probleem

Bij de minimag zit standaard een motor met guntherprop en daar is hij prima mee weg te gooien, ook op zo'n manier dat hij niet crashed.

Ik ga even uit van de standaard minimag die qua componenten goed in elkaar zit.

Als je dan het blad van de propellor achterstevoren zet, mis je zeker de helft van het vermogen en dan vliegt hij dus niet.

Aangezien de prop bij een easystar een duwprop is, vermoed ik dat hij de prop op z'n minimag op dezelfde manier gemonteerd heeft, wat verkeerd zou zijn.

nee ik weet al wat het is, bij de laatste landing boorde de nues de grond in en de porp stan was scheef maar hij zet nu weer recht en hij doet het weer goed :D

BlackBird zei:
nee ik weet al wat het is, bij de laatste landing boorde de nues de grond in en de porp stan was scheef maar hij zet nu weer recht en hij doet het weer goed :D

je probeerd toch geen beschadigde prop te hergebruiken?
Niet doen namenlijk,de prop is dan uit balans en dat komt niet goed...

Mvg sven

da prop zelf niet de stang van de motor maar die is nu weer kaars recht!

Back