mini meeting tankrijders!

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door rottierood, 22 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    We zijn net wezen kijken in het Streekbos in Bovenkarspel.Het betreft looppaden van asfalt,looppaden met platgetrapte schelpjes.De parkeerterreinen zijn wel gedeeltelijk asfalt en ook weer de platgetrapte schelpjes.Dus............laat ff wat horen.Er is inderdaad een snackbar.gr.Marcel.
     
  2. Welke datum stellen we voor......dan kunnen we gaan pollen wanneer de meesten kunnen.
    Komende Zaterdag kan ik niet, druk druk druk.....
    O en eh.....zonder snackbar kom ik ook gewoon hoor :wink:
     
  3. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ja,ik hoop dat er wel een paar mensen meer komen.Ik weet ook niet wat er allemaal gaat gebeuren op zo'n meeting,ik heb geeeen idee!
    En zaterdag a.s bij mij weten niet.
    gr Marcel.
    [​IMG]
     
  4. Welke datum :?:

    Aankomend weekend niet, maar misschien:

    zaterdag 4 september kan ik niet :cry:
    zondag 5 september
    zaterdag 11 september
    zondag 12 september
    zaterdag 18 september
    zondag 19 september
    zaterdag 25 september kan Hugo niet :cry: heeft hij iets anders wat leuk is :lol:
    zondag 26 september

    Als we later gaan is de kans groter op slecht weer :eek:nweer:
    Wie hakt de knoop door en prikt de juiste datum :?:
     
  5. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    ik kan elk weekend!
     
  6. Ik ga nog even twee man vragen wanneer ze kunnen.

    De eerste maakt de datum niet uit.....nu moet de tweede nog ff antwoorden op zijn mail.
    To be continued.....
     
  7. Heren......wat dachten we van Zondag 5 September ?????????
    Hier heb ik drie man die dan kunnen:
    Hugo
    (1/16 Leopard 2A6, 1/24 M1A2 Abrams en 1/72 Tiger I)
    Matthijs
    (1/6 King Tiger (ja 1/6 ja) als hij tenminste heel blijft want de tracks breken nogal eens, 1/1 rolstoel met joystick)
    Marco
    (1/16 Tiger I)

    Marcel, kun jij dan een korte routebeschrijving naar het ontmoetingspunt neerzetten zodat we niet verdwalen :wink:
     
  8. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hmmm... 5 september zou ik in principe vanaf een uur of half twee kunnen; moet ik nog even overleggen met mijn grootste sponsor (mijn vrouw :? ) maar die ligt nu reeds op een van haar liefelijke oortjes...
    Morgen horen jullie meer.
    Als ik schriftelijke toestemming krijg (kost me natuurlijk wel weer een paar nieuwe damesschoenen of een handtasje) kan ik Matthijs natuurlijk wel die kant uit rijden. Dan hoeft Hugo niet op en neer richting Almerica, of een van de vele vrienden/vriendinnen van Matthijs een dag met een stel tankmafkezen (8O wat zeg ik nu weer?) op te trekken...
    You will hear from me!

    Roel
     
  9. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ik hoop wel dat het voor jullie geschikt is.Ik weet eigenlijk niet precies wat voor ondergrond jullie willen hebben?In het Streekbos heb je dus gras,looppaden van asfalt(dus geen grote stukken,alleen paden),looppaden van platgetrapte schelpjes.Ik weet wel,als ik met m'n tank op gras gaat rijden,m'n accupack zo leeg is.Zand is er ook,maar dat is dan niet zo bevordelijk voor het inwendige van de tank.
    Let wel,dit is voor mij de allereerste keer met een R/C tank,dus echt verstand heb ik er niet van,ook niet van dit soort dingen.
    Dus als iemand meer verstand heeft van de "ondergronden" graag,want ik wil het natuurlijk niet op mijn geweten hebben dat iemand z'n tank storingen gaat vertonen(en misschien verloren kilometers gaat rijden vanuit zijn woonplaats).
    Als de bovenstaande ondergronden geen probleem zijn dan hoor ik dat wel.
    Wel weet ik een giga stuk asfalt terrein,bij de Gamma hier in Grootebroek(dat kan alleen op zondagen).Het is het parkeerterrein.
    Ik hoor het allemaal wel van jullie.gr Marcel.
     
  10. Het parkeerterrein bij ons bij de Vomar in Purmerend grenst aan een stuk bouw terrein met diverse gradaties van zand, bergjes en heuveltjes, dus keus tussen hard/zacht zand en asfalt naast elkaar zonder hekken er voor.
    Met een beetje zand rekent mijn Leopard wel af hoor, no problem.
    Alleen een vlak stuk asfalt vind ik namelijk ook weer zo saai, ik houd van terreinrijden en liefst met bergjes en daaltjes enz. en de Leo mag best smerig worden.
    En net wat je zegt, zo'n schelpenpad is ook best link voor onze aandrijving, alles wat tussen je wielen/tracks/sprockets kan gaan zitten is potentieƫl gevaarlijk voor je aandrijving.

    Nou, de datum hebben we, Zondag 5 September, nu nog beslissen welke plek we gaan doen en we hebben een meeting mannen :D

    MvG,
    Hugo
     
  11. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ja is voor mij ook geen probleem in Purmerend.Een stukje asfalt om je tank een beetje 'schoon 'te rijden als je uit de berg zand vandaan komt.Lijkt me ook geschikt!gr Marcel.
     
  12. 5 September klinkt goed, alleen waar, en hoe laat :lol: :?:
     
  13. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Ja doe Purmerend maar,dat is voor Roel ook niet zo ver.Horen we inderdaad waar precies en hoe laat?En moeten we zelf wat te eten mee nemen?
    Ik zal het ook ff aan mijn zwager vragen.
    Groetjes Marcel.
     
  14. stephan11

    stephan11 Guest

    :lol: ik ben ook van de partij :lol:
     
  15. Ok dan, we have a go gents.
    Roel zou vanaf een uur of 13:30 kunnen, als we dat dan onze afspreektijd maken (vroeger mag ook natuurlijk, stel allemaal ff een tijd voor dan zorg ik dat ik er dan ook ben).
    Er zit eventueel een snackbar of McDonalds op 5 minuten rijden met de auto vanaf de plaats des onheils dus bij grote trek is er wat in de buurt.

    Hoe kom je er, vanaf de kant van Hoorn de snelweg A7 richting Zaandam/Amsterdam afrit 4 Purmerend-Zuid, beneden aan de afrit 3/4 rond de rotonde en onder de A7 door, meteen weer een rotonde recht over (je rijd dan op de Laan der Continenten), na een meter of 800 weer een rotonde recht over dan ga je een spoortunneltje onderdoor, het eerste stoplicht daarna rechtsaf en je ziet meteen de Vomar supermarkt en het zand, ik sta er dan waarschijnlijk al dus als je een legergroene VW Transporter 3 ziet staan ben ik dat.

    Vanaf de kant van Theo/Roel en Matthijs richting Amsterdam en dan de Zeeburgertunnel door, Purmerend volgen en vanaf Zaandam is het de eerste afslag Purmerend die je tegenkomt, beneden aan bij de rotonde rechtsaf en dan de volgende rotonde recht over, spoortunnltje onderdoor en eerste stoplicht rechtsaf.
    Je kunt ook korter rijden door na de Zeeburgertunnel afslag Volendam te nemen, dan linksaf naar Purmerend.
    Je rijd dan op een tweebaansweg naar Purmerend, eerste stoplicht bij Purmerend (aan de rechterkant McDonalds) rechtdoor, onder een weg door, het volgende stoplicht (grote kruising) linksaf de brug over, twee stoplichten rechtdoor en je ziet die Vomar supermarkt.
    De Vomar zit aan de Australiƫ laan.

    Nu nog even duimen dat het weer een beetje mee werkt op die dag !!

    Bij onduidelijkheden of eventuele vragen kun je me ook mailen op infoAThugojong.nl (AT vervangen door @).
    Ik kan dan ook het nr. van mijn mobiel doorgeven voor als je onderweg toch even het spoor bijster zou zijn.

    Groeten,
    Hugo
     
  16. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    :lol: :lol:

    Zojuist toestemming gekregen om op 5 september aanwezig te zijn!
    Kosten dezes: waarschijnlijk nieuw handtasje :roll: :roll:
    Heb Matthijs al gemaild dat ik 'm op kan halen.
    's morgens eerst even naar de kerk, daarna gevechtsgereedmaken.
    Kan de Leo ook weer eens luchten...

    Roel
     
  17. Allright Roel, dan zijn de Leopards tenminste niet in de minderheid t.o.v. de Tigers :lol:
     
  18. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Wie is er tegenwoordig nou nog bang voor Tigers?
    88mm...mwahhh... Zit tegenwoordig al op bijna op elke Toyota pick-up in Okienokieland.

    Kort geleden vrat ik een Konigstiger bij het ontbijt... met een bordje muesli...

    Roel
     
  19. :idea: Vandaar dat de tracks er bij die van Matthijs steeds onderuit donderen, noodzakelijke onderdelen van het loopwerk zijn bij jou in de muesli verdwenen :roll:
     
  20. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    [​IMG]
    Ik heb er zin in!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina