mini minimoa 160 cm spw. balsa en zijde

Zo ging dat bij mij ook. het is een van de leukste dingen om te doen. Verder vind ik de Minimoa waanzinnig!
Ja, dat slepen is echt te gek, weet ook wel zeker dat de eerste vlucht zeker weten modderhappen op diep niveau was geworden bij elke andere start! De uitslagen voor hoog/laag veelste veel, gelukkig had ik nu de hele 200 m hoogte om een beetje te wennen, dat zie ik met een hoogstart ni gebeuren....
De Moa ben ik zelf ook gek van, leuk dat je het ook mooi vindt:D, opzich niet zo heel moeilijk te bouwen als je een beetje balsa gewend bent. Bij voldoende belangstelling kan i wel een x een paar schetsen maken van hoe te werk te gaan, stap voor stap.Soort bouwstripverhaal....:confused:Maar eerst nog ff nagenieten van vandaag!:cool::cool::cool:

Mooi filmpje en super dat het allemaal zo leuk ging!

Arjan, zet je bij de taxi de folie voor de sleepkoppeling nog even vast?:rolleyes:

Grt, Louis

Zeker mooie filmpjes! Ik hoop binnenkort een nieuw filmpje te kunnen plaatsen van de moa, ze is nu mooi afgesteld en vliegt lekker!Langste vluchtje tot nu toe ongeveer 15 min. met een lijntje van ongeveer 80 meter lengte voor de hoogstart.

Back