mini quad frame

dat is inderdaad ook wel een grappig framepje, zeker mooi hoe ze voor die controller heel de pcb hebben geintegreerd!

wat is een rmrc quadje?

Voor de Silver Hornet heb je wel wat hardware nodig voor het opvouw gedeelte geloof ik. EDIT: Valt precies wel mee.

Grts,

Silver Hornet

Hoi Vinny,

Ben er vorig jaar ook mee bezig geweest. Vond alleen dat een Silver Hornet wel zilver moest zijn en heb hem van aluminium gemaakt

.
full

Ja, wel wat zwaar maar wel gewoon leuk ook het opvouwen ervan.

full

Groetjes Jacques

Voor de Silver Hornet heb je wel wat hardware nodig voor het opvouw gedeelte geloof ik. EDIT: Valt precies wel mee.

Grts,

kwam ook nog deze tegen:
Silver hornet - Documentation - OpenPilot Wiki

echt een super gaaf frame, zelfs opvouwbaar!! tekeningen zijn onderaan beschikbaar om cnc te frezen, alleen heb ik geen cnc....:|( is er toevallig iemand hier die dat wel heeft en eventueel voor mij zou willen frezen?

Laatst bewerkt door een moderator:
is ie nu veel zwaarder dan het origineel?? en zie jij misschien mogelijk zo'n extra framepje te frezen? mag ook uit carbon of epoxyplaat oid.

Ik weet niet wat het gewicht met koolstof is maar ik zit zoals je ziet rond de 280 gram. Door dit gewicht is hij niet snel maar is er goed mee te vliegen.

Ik heb er wel een tijd over gedaan want hij is gewoon met de hand uitgezaagd. Iedere keer een stukje, dat vond ik ook wel het leuke ervan en het kost niets. Dus nee, ik heb hem niet uitgefreest.

ok duidelijk;) maar hoe heb jij die tekeningen uitgeprint? zat toestraks even met een dxf viewer te kijken, maar kon hier niet op de juiste maten mee printen.... lijkt me wel erg veel werk, wie weet doe ik dat nog wel een keer, maar eerst maar eens een kant en klaar framepje:)

Op het openpilot forum kun je de tekening downloaden. Heb er net ff een bedankje opgezet voor de ontwerper. Dit bestand kun je openen in CAD, COREL, DRAFT(ook gratis te loaden) of een ander tekenprogramma. Hierin kun je de maat ook weer aanpassen.
Wil je snel en goed met een quad willen vielgen, bouw dan wat makkelijks maar voor de lol erbij is dit een leuk project.

ok duidelijk;) vliegprestaties staan bij mij toch wel redelijk hoog, dus nogsteeds opzoek naar mooi framepje;)

Back