Tipje trouwens Sam, als je onder de 22 euro blijft (incl. verzending) betaal je geen inklaringskosten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En een boete ?bij mij staat er vaak slechts 30% op, dat is (of was) de standaard bij HK, en ik heb slechts één keer zo'n mooie brief van de douane gehad om de échte waarde op te geven.
Strikt genomen is het strafbaar, maar als je direct bij de eerste brief gewoon netjes meewerkt zullen er geen agenten bij je op de stoep staan om je vriendelijk doch dringend verzoeken om een paar nachtjes op een houten bankje te komen slapen![]()
Tipje trouwens Sam, als je onder de 22 euro blijft (incl. verzending) betaal je geen inklaringskosten.
22 euro exlusief verzending, (...)
Sam, jij had toch bij het EU warehouse besteld? Dan heb je zowiezo geen last van inklaringskosten volgens mij. Dat is meer een verhaal voor als het direct uit China komt.mijn pakket is incl. verzenden ong. 20 euries en excl. verzenden ong. 15 euries dus dan zit ik wel goed
nope komt direct uit chinaSam, jij had toch bij het EU warehouse besteld? Dan heb je zowiezo geen last van inklaringskosten volgens mij. Dat is meer een verhaal voor als het direct uit China komt.
ja gewoon uit het potje voor binnen en buiten. het worden gewoon potten en spuitbussen die we nog hebben staan. natuurlijk wel voordat ik ga overschilderen/spuiten ff testen of de lakken wel samen kunnen.Sam wat voor lak geruik jij gewoon uit een potje ?