Mini Springer Tug de "Jumper"

:schrik::D dat is eens even mooi! dan hou ik nog geld over voor nog zo'n alarmpje! :D
en oja er staat 70% van de échte waarde op het pakket.. dat is niet strafbaar o.i.d. toch?.. ze kunnen dan toch hooguit contact opnemen om de echte waarde op te halen?

bij mij staat er vaak slechts 30% op, dat is (of was) de standaard bij HK, en ik heb slechts één keer zo'n mooie brief van de douane gehad om de échte waarde op te geven.
Strikt genomen is het strafbaar, maar als je direct bij de eerste brief gewoon netjes meewerkt zullen er geen agenten bij je op de stoep staan om je vriendelijk doch dringend verzoeken om een paar nachtjes op een houten bankje te komen slapen :D

oow dan is het goed ;) volgende keer wat minder er op zetten, dan krijg ik er ook minder Btw overheen! sinds een maandje of 2 kan je zelf bepalen hoeveel er op staat.

bij mij staat er vaak slechts 30% op, dat is (of was) de standaard bij HK, en ik heb slechts één keer zo'n mooie brief van de douane gehad om de échte waarde op te geven.
Strikt genomen is het strafbaar, maar als je direct bij de eerste brief gewoon netjes meewerkt zullen er geen agenten bij je op de stoep staan om je vriendelijk doch dringend verzoeken om een paar nachtjes op een houten bankje te komen slapen :D
En een boete ?

inklaringskosten en extra btw krijg je pas boven 21 of 22 euro...
daaronder zou je theoretisch gezien alles zonder extra kosten buiten de EU kunnen laten komen.

ja lap heb ik dan weer aan mijn been gehad
heli op ebay gekocht (honkong)en nu dus hier een boete aan mijn ballen
de heli koste 56 euro (plastiek vintage bouwdoosje)en daar kwam nog eens een 23 euro bovenop
plezant is anders
en niks brief of papiertje ,ineens een storting formulier en direct storten op da kaske wat de postbode bij heeft

gr raf die nu een wel heel dure heli heeft

Tipje trouwens Sam, als je onder de 22 euro blijft (incl. verzending) betaal je geen inklaringskosten.

22 euro exlusief verzending, het gaat puur om de waarde van de goederen die aangegeven staat op het pakket, of als er twijfel is over de waarde (en die is altijd naar boven, en nooit naar beneden, zoals ik een keer heb gemerkt toen een verkoper niet de waarde van de goederen, maar de maximale verzekerde waarde erop had gezet) waarbij de Douane verder onderzoek zal doen, of de waarde zal taxeren/schatten.

Foto-Update

Zo,
de opbouw staat in z'n eerste laklaag.
atpm.jpg

8a5u.jpg

Gr. Sam

22 euro exlusief verzending, (...)

I stand corrected. Je hebt gelijk, hoewel de douane daar soms net zo "creatief" mee omgaat als Hobbyking zelf.

mijn pakket is incl. verzenden ong. 20 euries en excl. verzenden ong. 15 euries dus dan zit ik wel goed
Sam, jij had toch bij het EU warehouse besteld? Dan heb je zowiezo geen last van inklaringskosten volgens mij. Dat is meer een verhaal voor als het direct uit China komt.

Sam, jij had toch bij het EU warehouse besteld? Dan heb je zowiezo geen last van inklaringskosten volgens mij. Dat is meer een verhaal voor als het direct uit China komt.
nope komt direct uit china

Sam wat voor lak geruik jij gewoon uit een potje ?
ja gewoon uit het potje voor binnen en buiten. het worden gewoon potten en spuitbussen die we nog hebben staan. natuurlijk wel voordat ik ga overschilderen/spuiten ff testen of de lakken wel samen kunnen.

tja smaken verschillen! ;) verder ga ik het simpel houden. er komt boven de waterlijn zwart, de opbouw wit en alle delen op de boot die de lucht in staan (dek en het dak bijv.) denk ik ook nog rood (heb ik nog staan).

Jumpertje heeft z'n kleurtjes

Ik ben vandaag bezig geweest met het verven van de Jumper. Foto's zeggen meer dan woorden dus hier wat pictures.:p
kujr.jpg

z8vo.jpg

h0bl.jpg

:rolleyes: Nu wat randjes nog bijwerken en maar eens bedenken hoe ik de naam er netjes op ga krijgen.. Iemand ideeën?

Gr. Sam

Back