Mini Springer Tug de "Jumper"

Ik zou zeggen, hang er eventjes een multimeter tussen dan weet je het. Als ie kapot is is het toch wel weer zonde van het geld, anders had je het weer aan iets anders uit kunnen geven.

Dat is wel lastig, ik heb zelf dit jaar een multimeter van 25 euro gekocht in duitsland vanwege de vele functies maar je kan volgens mij bij de plaatselijke electroboer ook wel een multimeter die voor dit werk geschikt is halen voor een euro of 5-6, tenminste bij mij op dordt wel.

Deze( de willekeurige goedkope): De Radiobeurs Louter BV - Zoeken
Dan kan je voltage, stroom, weerstand, diode en transistoren testen. Stroom is volgens mij max 10 amp maar volgens mij kan een paar seconden meer stroom niet heel veel kwaad. Tenminste bij degene die ik eerst gebruikte niet. Daar meette ik ook 16 amp mee maar dan wel voor maar 5 seconde maar hij werkt nog steeds.

Met een 380 blijf je wel onder de 20A, ik had dat eerst ook in mijn NQD prul en dat ging prima, voor zover dat gaat met de std. schroeven, assen en motoren van dat speelgoed.
Inmiddels zit er brushless in, gaat iets harder.

Tja als ik hier brushless in ga doen dan gaat de jumper letterlijk "jumpen" hij planeerd nu al bijna op volgas..

Heren,
helaas de regelaar lijkt overleden :( hij doet nog steeds het zelfde kunstje.. dan maar een andere bestellen. of zijn er nog laatste reddingsplannen?

Ik zou een andere bestellen, met achteruit. Ga je toch missen bij het varen in drukker vaarwater, bijvoorbeeld met andere schepen, of in een modelhaven.

Sam, ik las dat deze voor auto's was, dan zit er waarschijnlijk een rem op, ik vind dat erg irritant varen want je moet eerst even een poosje rusten of de gashendel 2x snel in de achter uit gooien voor dat hij het doet...

Back