Mini Springer Tug de "Jumper"

Hey sam,

N maat van me heeft die ESC in zn crawler zitten en die kan vooruit en achteruit.
Heb t ff bij hem nagevraagd, en in de lagere toeren is ie lekker soepel te regelen!

In dit filmpje zit er nog de tamiya ESC in, die is wat schokkerig bij weinig gas, de HK ESC doet het daar veel beter!:

Groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
nee zal wel een zwakke plek in het printplaatje o.i.d. zijn geweest en als je er dan een paar keer wat stroom doorheenjaagt brand het door ofso.. gelukkig gebeurd dat niet vaak volgensmij ik had gewoon domme pech(hoop ik..)

Ik denk het Sam, ik heb enkele van die brushed regelaars als die je nu hebt doorgefikt in gebruik of in gebruik gehad en geen problemen mee ondervonden.

Maar ik denk dat ik ook maar zo'n mooi autoregelaartje ga bestellen, ik heb nog een paar borstelmotoren liggen die best nog ergens gebruikt kunnen gaan worden. Zonde om te laten liggen :D

och ja tuurlijk vergeten! :mrgreen: mijn regel: boven de 50 is "U" maar was even vergeten dat Je:):):):) daar nog ruuuim onder zit! hahaha..

Even bezig geweest met de sleepbak.
Eerst de 2 zijdelen uitgezaagd:
3mp4.jpg

Toen ook de bodemplaat uitgezaagd en alles in mekaar gelijmd.
h3pn.jpg

iwu9.jpg

De voorkant komt morgen. Eventueel zou ik mijn Wiesel ook nog kunnen slepen incl. standaard:
un99.jpg

Maarja dat gaat topzwaar worden denk ik.. maar, ik zat te denken over de bak he, als er nou een flinke golf overheen slaat of er komt dus water in, dan zinkt ie natuurlijk! Is daar een mooie oplossing voor?:rolleyes:.
Intussen is m'n regelaar verstuurd dus die is morgen binnen daarover morgen meer.

Gr. Sam

Laatst bewerkt:
euuh, Sam???

weet je wel hoe een bak er uit hoort te zien?
de vorm is al verkeerd en er moet nog een dek op met boeiing en den en mast en bolders. en ik vraag me ook af waar je gaat varen want op die hoogte slaat geen golf over! zo'n bak heeft veel meer drijfvermogen als jij denkt hoor!! en je hoeft zeker niet te vrezen dat ie omslaat ;)

oww.. haha ja had al zoiets gedacht! maarja ik vind het wel goed zo! kan ik lekker veel inladen, zoals mijn wiesel! (1kg ongeveer) maar het is geen duwbak hè het is een soort ponton. en ja ik zie nu ook dat ze een stuk minder hoog zijn maarja.

Even wat ballast toegevoegd.
fo42.jpg

Nu ligt ie mooi op de waterlijn!
hp1h.jpg

En helaas de regelaar is niet binnengekomen vandaag! Morgen hopelijk:rolleyes:
morgen ook de update van de "sleepbak";) hij wordt dus niet zoals het hoort maar hij wordt zo, dat hij z'n werk kan doen:rolleyes::p

Gr. Sam

neeuu die lipo's wegen samen nog geen 100 gram dus dat maakt niet uit vergeleken met de 800 gram v.d. klinkertjes, en bovendien ligt hij nu precies goed uitgelijnd! :D

... Mijn pakketje is er nóg niet!:2gunfire: of ben ik nog te ongeduldig? 't Is dinsdagavond verzonden via de post uit NL..

Hoe dan ook,
ik ben wel verder gegaan met de sleepbak. De voorkant en achterkant bestaan uit aluminium omdat ik dat toch nog had liggen. De achterkant hadden jullie al gezien dus hier de voorkant.
9i9g.jpg

een deel omgevouwen voor een boldertje waar de Jumper hem dan aan kan slepen.
wwiu.jpg

w7n6.jpg

Toen heb ik de bak in de verf gezet. Het is wit geworden omdat het nog had liggen, maar er komt later (ooit) waarschijnlijk nog wel zwart overheen.
efr6.jpg

iyvb.jpg

52cd.jpg

Gr. Sam

Back