Mini Springer Tug de "Jumper"

Ik zit ook te wachten, gelukkig heb ik nog genoeg andere projecten lopen en hoef ik niet bij de brievenbus te blijven zitten.
Maar het blijft lastig als je iets moet bestellen omdat je het niet zelf kan afhalen.

Het stomme is, dat hij al 3 dagen geleden is verzonden en nog niet hier is hoewel postNL toch streeft naar 1 dag?.. of ligt het aan HK..

heb je het in hongkong besteld of EU warenhuis?
uit hongkong duurt langer dan 3 dagen,
eu warenhuis kan nu ook langer duren....zeker met postnl....

eu warenhuis kan nu ook langer duren....zeker met postnl....

Vanuit Hong Kong wordt niet met PostNL verstuurd, die verzorgen alleen het stukje vanaf het pakhuis naar huisadres. Sam heeft al aangegeven dat het uit Nederland komt.

Ik heb wel eens de indruk dat bij een hoop klachten over PostNL de oorzaak bij de verzender ligt. Vandaag weer 3 pakketten ontvangen die gisteren besteld zijn.

RCJeffrey:eu idd
Ad: dan ligt het aan Hobbyking maar wat kunnen ze dan fout hebben gedaan waardoor het afleveren vanaf verzending 4 dagen duurt?

Mijn laatste zending van het eu warenhuis deed er 4 dagen over vanuit Belgie.
Teminste, het retouradres wat op het pakje stond was een adres in Lanaken dacht ik.
Is ongeveer 14 dagen geleden

maar wat kunnen ze dan fout hebben gedaan waardoor het afleveren vanaf verzending 4 dagen duurt?

Ik ken de prijsstelling/contracten voor dit soort bulkcontracten niet. Misschien opzamelen tot er een bepaalde omvang klaar staat voor verzending?

Mwah, bericht van verzending kan ook betekenen dat ze hem hebben aangemeld bij de verzender. Conrad doet dat ook, en ik had het van de week ook met een boek. Ik kreeg vorige week woensdag bericht dat het verzonden was, ging ik kijken op de site... was het pakket alleen bij DHL aangemeld. Werd pas twee dagen later opgehaald, en nog eens twee (werk-)dagen later bezorgd. Al met al was ik een week verder.

Heren, de regelaar is binnen!
natuurlijk meteen aangesloten en uitgeprobeerd. hij bevalt me! hij kan de motor mooi op lage toeren laten draaien en de achteruit gaat net zo soepel!(heb ooit een regelaar van 50 euro aangeschaft en als je dan achteruit wil duurt het 2 seconden en dan gaat ie volle kracht achteruit..) hier een filmpje in de wasbak:
harder dan dit moet ik maar niet gaan proberen in de wasbak ;). verder gaat hij zo in stapjes door de zender waar bij trottle van die stapjes in zitten (je weet wel ;)) even een annder kanaal ervoor gebruiken dus

Ik ben Blij!:D

Laatst bewerkt door een moderator:
:D:D natuurlijk moest er dan ook een testvaart op open water komen:).
dus snel naar het water gegaan en gaan varen. Hij ligt dus veel te diep.. het gevolg daarvan dat hij bij een beetje snelheid zich als een duikboot gaat gedragen:rolleyes: gevolg dáár weer van een plasje water in de boot niet heel ernstig maar wel iets om iets aan te doen. hier heb ik een filmpje waar ik de accu's wat naar achter heb gezet. hier deed hij het dus al wat beter:
heb nu uiteindelijk nog 1/4e deel van de bakstenen in de jumper zitten en zo moet het goed gaan. morgen dus opnieuw proberen.

Gr. Sam

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd met je eerste proefvaart! Ziet er prima uit, alleen inderdaad iets te diep beladen.
En hij maakt nog aardig "leven" vind ik... Check eens je uitlijning van je motor en as?

ja idd hij maakt wat herrie door geen goede uitlijning maar het gaat wel. misschien ooit nog een kardan koppeling er op zetten maar voor nu gaat het prima.

Back