Mini Titan E325 upgrade topic

• Topicstarter Topicstarter nwolsink
  • Startdatum Startdatum
whahahaha

msschien helemaal geen slecht idee hoor Martijn :-D

Maar voor mij is het al te laat .... Had hem gisteren al helemaal weer in elkaar ;-)
Vanmorgen nog even gevlogen/rondhuppelen.
Maar wat een verschil zeg ... met die orginel bladen en die woodies van align !! vele malen beter.

Goed hè die Align woodies, vergeleken met die standaard TT bagger bladen, is idd een wereld van verschil ;-) ...en ze zijn nog goedkoper ook :-D

En dan hier natuurlijk ook ff....

Zo ziet mij MT er nu uit :xmas:

rotorbladenbladesgeel3.jpg

ik zelf merkte inderdaad erg veel verschil met de ALign bladen ten opzichte van de standaard..!!! inderdaad VEEL BETER.!!...

Dave dat ziet er gelikt uit..!!!!

Een goed werkende Governor? :D

Ziet er heel goed uit. Ik zou alleen mijn staartservo omdraaien, bij een crash is de kans dan een stuk kleiner dat een rotor of paddle je servo molt. Je tailboom vangt de klap dan keurig op.

Ik zal morgen eens een foto van de mijne plaatsen in vol ornaat (staat te popelen om de lucht in te gaan)

Heb net ff op de hacker site gekeken en zie ook dat het stroom verbruik ook lager ligt dan de standaard motor, dus zou in theorie ook langere vliegtijden inhouden

Een goed werkende Governor? :D

Ziet er heel goed uit. Ik zou alleen mijn staartservo omdraaien, bij een crash is de kans dan een stuk kleiner dat een rotor of paddle je servo molt. Je tailboom vangt de klap dan keurig op.

Ik zal morgen eens een foto van de mijne plaatsen in vol ornaat (staat te popelen om de lucht in te gaan)

Voordat de rotor of paddle je servo raken moet het wel heel gek worden, de servo cas gaat eerder stuk doordat de boom net daar knikt, dat had ik dus laatst ook.

Heb net ff op de hacker site gekeken en zie ook dat het stroom verbruik ook lager ligt dan de standaard motor, dus zou in theorie ook langere vliegtijden inhouden

Correct, ik vlieg normaal 5 min met een 2500mah (full 3D) dan gaat er vaak net iets meer dan 2000 mah weer in. Vandaag was dit 1800mah met de hacker, verder is de motor erg stil!

Voordat de rotor of paddle je servo raken moet het wel heel gek worden, de servo cas gaat eerder stuk doordat de boom net daar knikt, dat had ik dus laatst ook.

Nou, Hobby heeft zo al het huis van zijn servo gemold en Ice geeft zijn Gyro een klap verkocht (stond bovenop)... gelukkig beide niet total loss... :D

Nou, Hobby heeft zo al het huis van zijn servo gemold en Ice geeft zijn Gyro een klap verkocht (stond bovenop)... gelukkig beide niet total loss... :D

Jij moet zo door gaan kereltje :xmas: :xmas:

Maar het klopt idd, de servo case was bij mij stukgeslagen door een paddle.
Ik heb de servo nu aan de andere kant zitten, zodat dit niet meer kan gebeuren.
Liever ff tailboom (die is vaak dan toch al stuk) venieuwen dan elke keer weer zo´n case...
En met het fiberframe is het erg makkelijk om je gyro eronder te plaatsen, bij het verwisselen van de tailboom kan hij nu mooi blijven zitten ;)

Heb een paar pagina's terug dat stuk over de bladen zitten lezen, maar ik ben er nog niet helemaal uit, radix is top? sab is top? of toch de align woodies?

Ben nog maar een beginnerling en heel harde 3d zit er nog niet in, maar vaak crashen gebeurt ook niet, wat raden jullie dan aan, gewoon de align woodies met spacers? zo ja waar kan ik die het goedkoopst halen?Zelf dacht ik dat ik gewoon deze : Wooden main blades 325mm white 15,50 euro van rcheliparts voor de t-rex moet nemen, klopt dat, en dan de spacers erbij?

Back